Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 jobb =( jeg drømte om deg i natt.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Æsj da! Og i dette fine været da...!=( Om meg? Fortell,fortell=D *spent*
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, drømte at du hadde mage=)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Eller, rettere sagt, positiv graviditetstest på en benk på vei ned fra fløyen faktisk...=P hehe, litt påvirka...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 Hahahahaha, ser det for meg=P tisser-på-en-pinne-bak-en-busk-på-vei-ned-fløyen;o) hihihi.... Hadde det bare vært så vel=( *håper Rebel er en drømmer sant...*
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har alltid rett=) haha! =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2008 Oki, da skal jeg ta en ny test snart=P hihi.... Dagens var negativ=(
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Kjipt=( clearblue digital er genialt, må bruke den!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2008 Hmm, var R som kjøpte, og han tok bare de første han fant.... Er Clerarblue digital de vanlige testene til clearblue, eller finnes det forskjellige av de også=S
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Mamma1.gang 22.August.07=) : Har dere bil i morgen montro? Vi tenkte hvertfall å ta en bane i 11 tiden vi.. Rebel & frøken ledning: Hvordan e det å være tilbake i jobb?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2008 Satser på det;o) Mamsn sa ja, så kommer det ann på om min stefar trenger bil i morgen da=S *håper ikke* Men R henter han på flesland nå, så får vite det helt sikkert når han er tilbake;o) Vet dere hva!?! Nei... Nå skal dere høre...;o) Var bortom toyota i dag *sniktittet* og inne i klargjøringshallen så stod det en grå avensis=D håper,håper og håper på at det er vår som endelig er kommet!! hihi... (godt å få det ut)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Hei detlus=) KJekt å være tilbake i jobb egentlig, men veldig slitsomt da. skal på jobb klokka 9 i morgen, så jeg må gå og legge meg nå=( natta=)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 Digital er de testene hvor det står "gravid" eller "ikke gravid" i et display=) 3 pk for 200 kroner eller noe sånt... Helt geniale, slipper å tolke streker...
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Flott mamma1gang, då satser vi på å se dere der kl 11 Godt å høre rebel.. kvir meg skikkelig eg :, men men Nattinatt
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 Kan jeg få være med på rånetur? jeg kan kjøre altså=) (om en måned ihvertfall, er en mnd igjen til oppkjøring nå!)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. mai 2008 Å, så det finnes slike også! Genialt=) Natta=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. mai 2008 Delta Kan sende deg en sms når han er tilbake=) Satser på at det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå