Gå til innhold

Rebel & frøken ledning????


Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

ja=)

Skrevet

I morgen kl 11??=P

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

jobb =(

 

jeg drømte om deg i natt.

Skrevet

Æsj da! Og i dette fine været da...!=(

Om meg? Fortell,fortell=D *spent*

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Hehe, drømte at du hadde mage=)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Eller, rettere sagt, positiv graviditetstest på en benk på vei ned fra fløyen faktisk...=P hehe, litt påvirka...

Skrevet

Hahahahaha, ser det for meg=P tisser-på-en-pinne-bak-en-busk-på-vei-ned-fløyen;o) hihihi....

Hadde det bare vært så vel=(

 

*håper Rebel er en drømmer sant...*

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Jeg har alltid rett=) haha! =)

Skrevet

Oki, da skal jeg ta en ny test snart=P hihi.... Dagens var negativ=(

 

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Kjipt=(

 

clearblue digital er genialt, må bruke den!

Skrevet

Hmm, var R som kjøpte, og han tok bare de første han fant....

Er Clerarblue digital de vanlige testene til clearblue, eller finnes det forskjellige av de også=S

 

Skrevet

Mamma1.gang 22.August.07=) : Har dere bil i morgen montro? :)

Vi tenkte hvertfall å ta en bane i 11 tiden vi..

 

Rebel & frøken ledning: Hvordan e det å være tilbake i jobb? ;)

Skrevet

Satser på det;o)

Mamsn sa ja, så kommer det ann på om min stefar trenger bil i morgen da=S *håper ikke* Men R henter han på flesland nå, så får vite det helt sikkert når han er tilbake;o)

 

 

Vet dere hva!?! Nei... Nå skal dere høre...;o)

Var bortom toyota i dag *sniktittet* og inne i klargjøringshallen så stod det en grå avensis=D håper,håper og håper på at det er vår som endelig er kommet!! hihi... (godt å få det ut)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Hei detlus=)

KJekt å være tilbake i jobb egentlig, men veldig slitsomt da. skal på jobb klokka 9 i morgen, så jeg må gå og legge meg nå=( natta=)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Digital er de testene hvor det står "gravid" eller "ikke gravid" i et display=)

3 pk for 200 kroner eller noe sånt... Helt geniale, slipper å tolke streker...

Skrevet

Flott mamma1gang, då satser vi på å se dere der kl 11 :)

 

Godt å høre rebel.. kvir meg skikkelig eg :, men men :)

Nattinatt :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Kan jeg få være med på rånetur? jeg kan kjøre altså=) (om en måned ihvertfall, er en mnd igjen til oppkjøring nå!)

Skrevet

Å, så det finnes slike også! Genialt=)

Natta=)

Skrevet

Delta

Kan sende deg en sms når han er tilbake=) Satser på at det går!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...