MamiMaribel Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 I 2007 i Sør-Afrika. Jeg sitter og googler på reisemål, og ble med disse tallene ikke MER fristet til Sør-Afrika. Puh.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Uff=( det er ganske hardt der nede altså...
Tommage♀♂ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Og dette er bare det som er registrert... Uff..!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Det er forferdelig der nede, men det er jo greit å ha i bakhodet at det bor jo litt fler der nede enn her i Norge da
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Har sett flere "politiserier fra virkeligheten" fra Sør-Afrika. De har jo ikke nok ambualnser der nede - så turister som er blitt knivstikket må jo bare blø ihjel. Har også sett at en mann meldte fra om to lik han hadde sett da han gikk en skogstur. Men politiet hadde ikke tid til å se på dem før etter 1 uke!!!!! Dit skal ikke jeg!
MamiMaribel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 Herreguuuuud!!! Da blir en grønn mamba (en av verdens farligste slanger) en bagetell i forhold. Venninna mi som bor der fortalte meg nemlig nettopp at hun måtte drepe en grønn mamba som krelte rundt i hagen....:-(
Hææ? Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Åherregudassa!!! Da hadde bare ferien blitt sååå ødelagt! Det er bare masse vold og sånn der nede da! Æsj,skjønner ikke at dem gidder det liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå