Mrs Inkognito Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har sporet pakken min nå, og status er International Dispatch (Los Angeles) Betyr dette at pakken nå er på vei hitover?? Fra feil side av usa???
Mrs Inkognito Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Hvor lang tid tok det fra der og til hit, da?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Det aner jeg ikke. Fra jeg bestillte til jeg fikk den tok det 3 uker
Mrs Inkognito Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Åkæi, da har jeg noen dager igjen enda, med andre ord... jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå