Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Synes dere det var en verdig vinner? Jeg synes virkelig det. Stmte og stemte på Erlend. Og ble så glad når han vant:
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Joda, forsåvidt så var han det, ja. Han kan vel sammenlignes med Kurt Nielsen, ikke som person og måten å synge på, men i talent. Det finnes mange gode sangere, men kun få av Kurt og nå Erlends kaliber. Så ja, slik sett var han en verdig vinner. Men siden det har vært Idol i mange år nå, så var jeg litt klar for å få en annen vinner enn en sanger. Jeg heiet på Vegard, og syntes han fortjente å vinne blant ikke-sangerne. Og skulle gjerne sett at han faktisk hadde vunnet hele sulamitten også.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Har aldri hørt en vakrere stemme! Han hevet seg over alle! Ingen kunne måle seg med hans talent. Helt fantastisk! Vil ikke sammenligne han med Kurt, men Jan Werner. Kurt er liten i forhold. Av ikke sangerene var de som danset sånn gammelnorsk med hattesparking. Makan til kroppsbeherskelse skal en lete lenge etter. Rockeringgutten var kjempe søt, men han kunne da ikke måle seg med talentet til mange av de andre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Erlend var flink, men jeg synes det var kjedelig at det var et sangtalent som vant. Nå har det vært Idol i flere år, og det er jo støtt og stadig nye sangkonkurranser. Synes Vegard burde vunnet!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg likte best hun som kom på tredjeplass. Men kan ikke si jeg var videre engasjert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå