Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Fikk i dag vite at min far og hans tvillingbror er 2-eggede, har alltid trodd de var eneggede. De er PRIKK like, og det er bare familie og nære venner som ser forskjell på dem... er ikke mye forskjell utenom stemmen, hårsveisen og at pappa er kraftigere enn min onkel. Jeg trodde at 2-eggede tvillinger ble like lik som hvilket som helst søskenpar. Men disse to er jo prikk like jo... Noen som har vært borti det? Kan det virkelig stemme? Da kunne jo min farmor like godt fått to unger med noen år i mellom som var prikk like, hvis egget hadde løsna senere=) hehe...
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hørt om det, men jeg tror nå at mine barns søskenbarn er eneggede, for de er kliss like. Mens mora var fortalt at de var ikke sikre på om de var eneggede.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Det er fullstendig mulig. Jeg har ei venninne som er kliss lik søstera si som er 2 år eldre
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Ok, så rart da=) Alle har gått ut ifra at de er eneggede fordi de er så like at det nesten er umulig å se forskjell på dem selv når du ser begge to på en gang... Men de var visst ikke eneggede, var noe greier med forskjellig blodtype eller noe, jeg fikk ikke helt med meg fordi jeg var så sjokka...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå