Gå til innhold

hei alle sammen, dette går så opp og ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.hei.det er så merkelig at kroppen vår skal gå gjennom dette. skremmende og fantastisk.kanskje mest skremmende...humøret har gått veldig opp og ned den siste tiden. hadde brunlig utflod i uke 5 og uke 7, begge gangene fikk jeg ultralyd og alt var bra med lille spiren.så i uke 7 og 8, var jeg skikelig fornøyd og glad.veldig kvalm også. har begynt å kjenne at livmor har vokst også. jeg hadde store planer om å begynne å trene snart igjen...ble litt av en sofagris de siste ukene. men så idag, skjedde noe som satte meg helt ut av spill. etter en "anstrengende"toalettbesøk, kom det rosa vann på dopapiret. helt rosa og helt utvannet, og bare på den ene tørken...ikke siden i ettermiddag. men den ene gangen er mer enn nok for å bli helt gal....jeg tror jeg bestiller privat ul på tirsdag. det er bare å overleve helgen. er så redd det kommer mer blod. jeg har endelig etter så lang tid engstelse begynt å glede meg skikkelig...dette er så rart jenter, at vi plutselig ikke har noe kontroll over hva som kommer til å skje!

huff, og sukk, og jeg blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg ville bare prøve å kanskje gjøre helgen din litt lettere.

Med min første hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt. Men med nr 2 begynte det i uke 6, og jeg blødde sporadisk helt til uke 32... Skikkelig påkjenning, man blir jo engstlig!! Men lille frøkna er nå kloss på 14 mnd :=) Så det trenger IKKE bety at noe er galt.

Håper såklart jeg slipper unna denne gangen.

Lykke til,

Skrevet

takk for svar.klart det hjelper litt å vite at det kan gå bra selv om man ser spor av blod. har ikke kommet noe mer etter den ene gangen igår.så jeg krysser fingrene men vurderer en privat ul i neste uke, bare for å slippe å tenke stadig på det.. er 10+1 idag.

masse lykke til deg også. klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...