storebror og junibaby=) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 gult eller hvitt gull?? HAr gult i forlovelses ring,Skulle egentlig utvie og gravere på nytt i de,men det gikk ikke,da det ble for mye + at mønsteret ikke ville blitt fint. Må derfor kjøpe nye. Jeg får mer og mer sansen for hvitt gull,men sambo er mere gult gull. Skal jo forhåpentligvis ha de resten av livet,såmå tenke grundig ja hehe
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg hadde valgt hvitt gull. Jeg liker ikke gult gull.
It's all about me Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Har hvitt gull paa begge ringene og ville ikke hatt annet.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er så kjedelig at jeg liker best gult gull.
Mille** Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Fikk beskjed av gullsmeden at de med gult gull trengte mindre vedlikehold, de med hvitt ble fortere slitt. Valgte gult gull vi da, med en diamant i min, syns de er kjempefine. )
-Lane- Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Våre er gult gull med ei stripe hvitt gull nederst. Di er litt "ruflete" på en måte.. Veldig pene. Jeg har diamant i min.
-Lane- Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg mener omvendt. De er hvitt gull med gult gull nederst..
Mulle :) Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Forlovelsesringene er i gult gull.. Og det liker ikke jeg. så vi bytter til hvitt gull no når vi gifter oss neste mnd. Min har 6 diamanter i også
soleie med fanten:) Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 jeg ville valgt hvitt gull. det har vi på forlovelses ringene. og jeg har det på de andre ringene. synes personlig det var finest. men er jo opp til dere å bestemme det sammen da:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 gult gull. Har flere ringer selv, på venstre hånd har jeg ringer med hvitt gull. Og på høyre hånd, gult gull. Vil absolut ha gult gull i giftering og forlovelsesring.
Mor&barn Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Jeg syntes hvitt gull i forlovelsesring og gult gull i giftering. Syntes giftering skal være tradisjonell og gul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå