Gå til innhold

hva har dere/ville valgt?(giftering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gult eller hvitt gull??

HAr gult i forlovelses ring,Skulle egentlig utvie og gravere på nytt i de,men det gikk ikke,da det ble for mye + at mønsteret ikke ville blitt fint.

Må derfor kjøpe nye.

Jeg får mer og mer sansen for hvitt gull,men sambo er mere gult gull.

Skal jo forhåpentligvis ha de resten av livet,såmå tenke grundig ja hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt hvitt gull. Jeg liker ikke gult gull.

Skrevet

Har hvitt gull paa begge ringene og ville ikke hatt annet.

Skrevet

Jeg er så kjedelig at jeg liker best gult gull. :)

Skrevet

Fikk beskjed av gullsmeden at de med gult gull trengte mindre vedlikehold, de med hvitt ble fortere slitt. Valgte gult gull vi da, med en diamant i min, syns de er kjempefine. :o)

Skrevet

Våre er gult gull med ei stripe hvitt gull nederst. Di er litt "ruflete" på en måte.. Veldig pene. Jeg har diamant i min.

Skrevet

Jeg mener omvendt. De er hvitt gull med gult gull nederst..

Skrevet

Forlovelsesringene er i gult gull.. Og det liker ikke jeg. så vi bytter til hvitt gull no når vi gifter oss neste mnd. Min har 6 diamanter i også

Skrevet

jeg ville valgt hvitt gull. det har vi på forlovelses ringene. og jeg har det på de andre ringene. synes personlig det var finest. men er jo opp til dere å bestemme det sammen da:)

Skrevet

gult gull.

Har flere ringer selv, på venstre hånd har jeg ringer med hvitt gull. Og på høyre hånd, gult gull. Vil absolut ha gult gull i giftering og forlovelsesring.

Skrevet

Jeg syntes hvitt gull i forlovelsesring og gult gull i giftering. Syntes giftering skal være tradisjonell og gul :)

Skrevet

Jeg synes hvitt gull er finest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...