Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Handy Manny er en kar som fikser alt.... Slik er nesten mannen min også, nå står han på hodet inne i tørketrommelen, for den streika idag :0( Godt å ha en kar som fikser det meste, jeg burda rydda huset, men her sitter jeg med rompa i sofaen og dibber i stedet, mens jeg ser tv.Hvem sier at jeg ikke kan gjøre to ting på en gang ;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 handy Manny må være en drøm å leve med:-) Bare nyt det og jeg er helt sikker på at du fortjener hver en pause du får!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Helt enig man må ha en mann som kan noe, enten fikse tørketrommel eller pc eller bygge terrasse eller vaske hus.... Noe må han kunne brukes til:o)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Nå er jeg deppa her, tørke trommelen er gåen..den trengte vi ikke nå....I tillegg så var bilen på verksted i går...bye bye til Riga turen dette ser det ut til.buhu..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Forte seg å tippe lotto i morgen:o)
Reveenka Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Vil gjerne få skryte litt av min handyman, jeg da - han kan nok alt tror jeg! Unntatt strikking, kanskje c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Så kjipt da idefix!!! Håper det ikke blir så store utgiftene så dere kan å turen deres alikevel!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Strikkende mann er kanskje ikke det du drømmer om eller;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå