Gjest Skrevet 9. mai 2008 #51 Skrevet 9. mai 2008 Jeg gikk ti dager over og har INGEN planer om å gjøre det igjen! Da dauer jeg! Hehe... Huff, overtid, ikke si sånt a! Det er banning i kjerka det:p
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. mai 2008 #52 Skrevet 9. mai 2008 Vil heller være forberedt enn å bli skuffa når terminen er passert sånn som sist!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. mai 2008 #53 Skrevet 9. mai 2008 trenger litt motivasjon her også!! Vi skal ha barnedåp på søndag, og huset ser jo ikke ut!! Og jeg sitter ved pcen, og gubben ved tven Har gooooooood tid i morgen... Tipper jeg blir stressa i morgen når jeg skjønner hvor mye jeg har å gjøre (rydde, vaske, bake 2 kaker, hente bord + diverse fat hos mamma, vaske og stryke duker, stryke finstasen og dekke bordet) Skal gå så fint så
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #54 Skrevet 9. mai 2008 Sant nok det! MEn jeg veit jo av erfaring at det fort vekk kan bli sånn... Jeg blir bare så utrolig lei FØR termin:p HEhe... Tar det som det kommer... (som om man har noe valg liksom!)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. mai 2008 #55 Skrevet 9. mai 2008 Vet du Tilla, om jeg hadde bodd nærmere, så skulle jeg LETT ha hjulpet deg litt. Er fryktelig sliten i dag, eksamenspress, dugnad i går og i dag, pluss at jeg har ryddet leiligheten. Men litt hjelp syns jeg helt ærlig du fortjener uansett, så da skulle jeg bretta opp armene og tatt i et tak. Vaska med rommet til vesla, slik at du kunne kost deg med innredningen Jeg sliter med litt av det motsatte. Jeg klarer ikke å slappe av før ting er gjort, det er mer plagsomt enn noe annet faktisk. I dag plantet jeg bakenden på sofaen klokken ti, det var første gang de var i kontakt siden i går kveld. Og det bare fordi jeg ikke klarer å sette meg ned før det er ryddig og rent. SUKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå