Gå til innhold

HVor finne motivasjon til å rydde!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DiB feks?! Funker veldig bra asså!

Hehe... (og nå har jeg jo denne tråden så nå kan jeg da ikke logge av!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags godter har man lyst på da?

*stikker innom butikken på veien*

Skrevet

Potetgull, sjokolade og brus. I ennorme mengder! :) Men jeg vet ikke om jeg orker å gå egentlig, så det spørs om du må komme helt hit å hente meg :)

Skrevet

Kan det ha litt med at du er klar for å føde snart?? Har 9 uker igjen i morgen og jeg klarer ikke gjøre noe og derfor har jeg ingen energi eller tiltakslyst heller.... Vet at jeg ikke får gjort noe liksom!

Men du, barnerommet... MÅ det være klart da.... Holder det ikke at det er levelig? Og dersom du ikke får tatt klesvask så vil vel mannen etterhvert trenge litt rent undertøy (sørg for å legge mer av tøyet hans til vask enn det som trengs så det går fortere tomt... hirr hirr)?

(til uka får jeg meg et hemmelig våpen.... skal kjøpe meg irobot støvsuger... da får hybelkaninene fart på seg, tenker jeg!)

Skrevet

Supert! Da har vi en deal!

Skal vi se...hvor finne motivasjon til å rydde....hmmm...begynn med et langt bad med peeling, smør deg inn med en god fuktighetskrem.....hmmm nei, det var vist for å slappe av det....

AH!! Har det!!! Kjøp en kosepose, hiv den lengst inn i rotet sånn at du må komme deg igjennom det før du kommer til koseposen!!! :-D

Skrevet

Hahaha, den var fin!

Men det er koseposemishandling!

Du skjønner, bruksanvisningen sier at de skal behandles pent, ikke kastes sånn, samt åpnes innen 5 min etter ankomst til bolig.

Og helst være tom innen en time. OG jeg må jo spille etter reglene mener jeg;) *flire*

Skrevet

Da har jeg jo alt det nevnte i hus.

Kan jeg friste med den italienske mangosorbeten til Hennig Olsen Is også elleR???

*flire*

Skrevet

Ja takk! :) Men det kan være lurt å holde det unna til jeg har rydda ferdig (ellers blir jeg aldri ferdig) hihihi

Skrevet

Må rydde raskt da veit du! Eller få mannen til å løpe inn og gjemme den for deg! hehe

Skrevet

Kan jo ha noe med saken å gjøre det ja. Jeg føler jeg veier et tonn,har plutselig, nesten over natten, fått masse vann (hvor blei det av anklene mine?!) i kroppen, osv...

Og blir andpusten av å tenke på å reise meg fra sofaen...

Klesvaska er egentlig grei nok, tror jeg har halvannen millimeter å gå på på tårnet på den ene kurven:p

(og både jeg og vesla har enorme mengder med kjør så vi blir ikke gående nakne:p)

Og barnerommet skulle vært klart for lenge siden, det er nemlig der vesla skal bo, hun burde jo vært flyttet på eget rom for lengst for å unngå sjalusi og slikt.

Men når mannen ikke maler når han skal så...

*grr*

Jg har sånn robotsak jeg, men for mange vinkler så den går litt i spinn stakkars...

MEn vaskedama virker fint da:)

Så sånt trenger jeg ikke tenke på iallefall...

Skrevet

Hehe, men han er jo ikke her. Ellers kunne jeg jo pisket ham;) *flire*

Skrevet

*gjemmer alt det gode og gleder meg til det er ryddig her*

Hvor mange timer har du til disp?

Skrevet

Da blir det værre! Vet du, jeg hadde satt meg ned, ventet til han kom tilbake og svingt pisken da!!! hehe

Skrevet

HEhe, hadde jeg bare kunnet, han jobber selvfølgelig vett og sanser av seg denne helga som alle andre helger:(

Skrevet

Hehe, du skal få slippe billig denne gangen, men neste gang står jeg på døra hos deg asså!

Skrevet

Den er grei. Jeg gjør (nesten) alt for godis jeg :)

Men da stikker jeg å legger meg og furter for at jeg ikke får noe godis i kveld jeg.

Skrevet

Hehe, sove godt da!

*vurderer ¨g¨og finne den isen*

Skrevet

Jeg blir anpusten av å snu meg i senga om natten.... også er det jo egentlig bare tull å snu seg for det er bare en stilling det går an å ligge i! Har gått med støttebandasje i hele dag for å kunne bruke hendene, ellers var høyre hånda helt ubrukelig (forbanna varmen).

Kanskje mannen din spekulerer i å få klærne dine til å gå tomt, sånn at du faktisk må gå naken?? ;)

Betale vaskehjelp under bordet for å få henne til å male barnerom også??

Skrevet

Hehe, det er malt nå, er bare "resten" igjen:p (det kjedelige mao, før jeg så kan ta det morsomme, som møbler og gardiner og slikt)

Han veit jeg vinner dersom han tyner klesvasken, så det er taptap for ham;) *flire*

Lurte på å være snill og kjøre EN maskin i morgen, veslas tøy;) Hun klarer liksom ikke heeelt selv.

Mon tro om jeg kanskje kan bestikke vaskehjelpen til å rydde opp jeg?

*hmm*

Skrevet

Hva er resten liksom... Etter maling er det ikke møbler da?? Hmm...

Ville sneket med litt av dine klær også, jeg... Det verste er jo ikke å sette i gang vasken, det er å ta den ut, henge opp, brette.... Er ikke det vaskehjelpens jobb mon tro?

Skrevet

Det står en del rot der inne som må ut, det må vaskes der inne og sånt, flr jeg kan sette ting inn igjen..

Altså, kjedelig! (vaske liksom, huffhuff)

Henge opp suger ja, der sier du noe, tror jeg driter i det jeg:p

Og jeg har så mye klesvask at dersom hun skulle tatt det måtte hun kommet hver dag;)

Skrevet

Bror rydder ut!! (Det skulle bare mangle) Vaskehjelp vasker!! Du sitter i skyggen med limonade og tar deg ut!

Klær blir vel tørre om de ligger i vaskemaskinen lenge nok...

Skrevet

Har jo tørketrommel!

Bror virker ikke, den har omgangssykesak.

Vaskedame kommer ikke før neste fredag (hun hadde fri i dag)

og jeg har STORE planer om å føde før 17 mai;) Hehe...

Skrevet

Veldig usolidarisk å føde før termin.... (gikk 12 dager over sist... regner med samme driten nå!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...