Gå til innhold

HVor finne motivasjon til å rydde!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg finner den ikke, den er sikkert blitt borte i rotet:p

Noen som har noen tips?

Når jeg har lagt kreket for kvelden er jeg helt slått ut selv, men jeg har et barnerom som MÅ bli ferdig, en hel masse rot som MÅ vekk og NULL energi og tiltakslyst...

Hvor finner dere tiltakslysten hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motivasjonen er at dersom du jobber hardt nå, så kanskje du jobber på deg rier :)

Skrevet

Vet ikke, men om du finner den, sender du den til Bergen og??

Skrevet

Under sengen!!;o)

Skrevet

Min kom akkurat hjem fra jobb i dag ;-))))))

Musikk på øret og så gå på med DØDSFORAKT i en ende og gjøre ferdig en krok/ et rom i gangen så jeg SER resultatet.....da funker det her..

Skrevet

og gjerne litt til klepp også med det samme om du finner den :P

Skrevet

Huff, ja, si det du! Er ganske så borte her også, den ryddemotivasjonen... Etter at lillegutt er lagt setter jeg meg ikke ned før jeg har rydda bort lekene hans og rydda litt på kjøkkenet og stuebordet iallfall. Men det er litt rot her hele tida, men jeg bare orker ikke... Liker egentlig ikke å ha det rotete, men får spare ryddinga til jeg har LITT mer energi... Så mitt eneste tips er å rydde det aller verste før du synker godt ned i sofaen og slapper av og glemmer resten av rotet som er igjen og samler energi til morgendagen:)

Skrevet

Hehe, ikkesant!

HAr hatt noen spennende kriblinger tidligere i kveld, men det skjer jo ittno...

Skrevet

Pøh, fanger den og putter den i et eller annet så jeg har til flere anledninger!

Skrevet

Ahaaa, kanskje derfor jeg ikke finner den, for under sengen har jeg ikke hatt mulighet til å få tak i noe på flere mnd!

Skrevet

Jeg fant min under sofaen sist uke! Hurra! Lenge siden jeg har sett den, gitt!

Skrevet

Min har fått mail av meg tidligere denne uken med "ønskeliste" over ting jeg vil ha gjort, som feks klesvask, skjer det noe? Neeeeeei...

Skrevet

Jeg pleier å sette i en rocke cd og så bare begynner jeg... tenker på hvor deilig det er å bli ferdig med det istedenfor å ha det hengende over meg..

Just do it :)

Skrevet

Nope, mine, all mine! (om jeg skulle finne så mye som en dråpe!)

Skrevet

Du ass!! Egoist!!

;-P

Skrevet

Eller så kan du komme å hente meg. Jeg jobber rævva av meg for godis jeg. *Godis NÅ!*

Skrevet

Sånt smårot er det egentlig lite av, det er mer klær som skal vekk, noen kjeler som må vaskes opp, enda mer klær, samt da alt dette i sammenheng med barnerommet...

Skrevet

Jeg veeeeeit, men jeg trenger det så sårt selv;)

Skrevet

under sofaen er det ikke plass til noenting, så der er den neppe. *glor olmt på sofaen*

Skrevet

Kan dessverre ikke sette på musikk for det er rett ved siden av senga til vesla det trengs mest ryddings, og det er skikkelig lytt:(

(og hun er HÅPLØS på sovingen om dagen)

Men jeg pleide det før, musikk er digg!

Skrevet

Banna bein, kommer med en gang jeg, hvor plukker jeg deg opp?

(farlig å si sånt for nå har jeg jo faktisk lappen og under 10 min kjøring til deg... OG brutters er hjemme så jeg har barnevakt!)

Skrevet

Da er du jo ganske flink fra før av, da! Motivasjonen til sånne store ting har rømt herfra tror jeg;) Som ei over sa, et rom av gangen så man ser resultater, det er vel forholdsvis motiverende;) Finner alltid noe morsommere å gjøre, da;) Haha

Skrevet

Siden du liksom skal føde og sånt snart så er det greit!! Men BARE om du sender litt over en gang i slutten av august/begynnelsen av september!!!

Skrevet

Da kan du få så mye du bare vil!

Egentlig fra ungen er ute faktisk, for svigermor kommer i 3 uker, da kan hu rydde:p

Skrevet

Er bare å kjøre hitover, så går jeg deg i møte jeg. Er sykt godterisyk her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...