Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror var som klistret til TV'en da vi hadde Playhouse Disney og de overnevnte små helter var på skjermen. Nå er Playhouse borte fra vår kabel og det er egentlig greit. Hadde allikevel vært fint å ha en DVD å ty til på dårlige dager. Har ikke lett masse, men tittet litt resultatløst. Noen som har sett dette noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maud!

Jeg kjøpte Einstein DVD'er på Smart Club, den på Alnabru, for et par uker siden. Der hadde de et par forskjellige. Vi brukte dem til lille M på vei til Trøndelag forrige helg, og han synes det var fascinerende.

Skrevet

Takk for tipset, der handler vi jo av og til.

Fint å se deg her forresten og gleder meg til å se deg 'live' på tirsdag :-)

Skrevet

Har vært litt fraværende, litt reising forrige helg, og denne uken har vært rimelig hektisk, i tillegg til at det fine været nytes best ute :-)

Ja, gleder meg til å se dere på tirsdag! Resten av helgen går nå med til kakebaking :-)

Skrevet

Å? har de fått det? Er det den med romskip, leo, june osv?

Jeg har sett de har noe som het Små Einsteins, men det var ikke de samme.

Det hadde vært supert å ha. Det går ikke så mye i tv-titting nå som det er fint vær, men det kommer vel regnværsdager igjen og....

Skrevet

Jeg har kjøpt en med dyr, og en med Mozart (tror jeg), de er i bilen, og jeg har faktisk ikke sett så mye av dem :-) Vet de hadde et par andre også, men tenkte jeg skulle teste ut disse først.

Skrevet

Takk for tipset. Her satt både liten og stor som klistret foran tv'n når de sto på. Skjønner jeg må ta meg en tur på Smarte clob som min svigermor kaller det ;-)

Skrevet

Det er visst noe som heter Baby Einsteins og noe annet som heter Little Einsteins. Her i huset er det Baby Einstein som er populært hos toåringen! Hun vil gjerne se de omatt og omatt! :)

http://www.cdon.com/

søk på baby einstein så finner du dem :)

Skrevet

Det var de baby einsteins jeg mente jeg har sett til salgs. det er de små einsteins som sendes på disney kanalen og er så populære her i huset.

Har fortsatt ikke sett dem i salg enda:(

Har sett etter dem som bursdagsgaver for det står høyt på ønskelisten.

Alle ungene her elsker den serien. De synger med og har faktisk lært litt om komponister, stykker og noen kunstverk. synes det er morsomt når ungene vet hva feks presto betyr, og kjenner hele den rekken:P

Skrevet

for en stund tilbake kjøpte vi et sånt små einsteins blad. fant det i bladhylla på spar. der var det en dvd inni :)

Skrevet

Der var akkurat de Einsteinene som var på Playhouse. Tusen takk! Nå har jeg bestilt de to filmene de hadde :-D

Må si jeg synes det er noe tull at det skal finnes to Einstein-serier ;-)

Skrevet

Jeg skal sjekke der også, men først skal jeg sende mail til en venninne ;-)

Skrevet

Jeg måtte også maile en venninde :-)

Og når jeg først er i gang med nettshopingen - hvorfor stoppe hos amazon :-D

Skrevet

Jeg kjøpte fisher price leker på ebay til minstegutten til 4 årsdagen hans.

Det var han utrolig fornøyd med.

3 forskjellige leker.

Det er utrolig mange forskjellig funksjoner på de.

kjempegøy (synes jeg og :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...