Tante Bassa Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror og håper Erlend. Han har en helt fantastisk stemme. Hadde det vært en sjarmkonkurranse hadde sikkert Vegard vunnet....hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Erlend e jo kjempe talent:) Men syntes også at Nora va helt fantastisk:) så håper en av de to:)
C@milla *EMIL* Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Dåkke hadde jammen meg rett!! (stemte nå på han eg da )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Tror nok vi får se mye til han framover. Har jo en helt utrolig fantastisk stemme, og veldig flink til og formidle den.. Men er så rart å se en kledd slik, med piercing hard rock klær og grønt hår synge slike sanger som han velger. Og iallefall lykkes med det til de grader:) Men tror vi får se mer til Nora også. Likte hun også utrolig bra.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Å, herregud... Jeg griner faktisk! Haha, er helt revet med. For en fantastisk stemme på ham
babysjuk82 Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Synes ikke han va så flink eg. Syns vegard kunne vunnet,han var råbra! Erlend kunne meldt sg på idol istede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå