Gå til innhold

lagt ut for anonym!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, han har skiftet mening!! (kan noen legge det ut på skravlesiden DIB for meg??) NYTT 20:48 9.05.2008

Jeg og mannen har to barn. Jeg føler at det er mer enn nok, gikk på en skikkelig smell med nr to, tøft svangerskap og tøff barseltid. Gleder meg til nr to blir større og mer uhavhenning slik at jeg/vi kan gjøre ting sammen uten alle de problemmene som det er å ha med en aktiv baby som ikke kan være med på det og det.. (det varer jo bare i to-tre år, men allikevel da)

Jeg trodde at mannen min mente det samme som meg, han sa at han ville ha fem før vi fikk barn, men at en var bra og to var topp..

Etter at vi fikk nr to sa han at det var utenkelig å få flere barn.

Nå har han snudd helt og sier han at han vil ha nr tre... Det ville ha vært helt perfekt mener han..

Jeg ble og er helt satt ut. Nr to er litt over året..

Vi har jo tross alt hatt to veldig aktive babyer, en med kolikk og den andre som ikke vil sove, nå er vi midt i trass og utforskning. Vi skal flytte tre ganger innen de neste fire åra ( pga jobb) og skal vi ha nr tre så vil det passe best å få en til innen to år med tanke på de andre barna og oss. Altså midt i flytting og bygging.. Hva er det han tenker på!!!

Han har til og med spurt det eldstebarnet om h*n vil ha en søster eller bror til, selvfølgelig var svaret ja...

Han gledet seg jo like mye som meg til at nr to skal bli større så gjør han en sånn helvendig! Hva om vi får nr tre og han vil ha nr fire da??

Noen andre som har vært i denne situasjonen? Hva gjorde dere? Er redd for at mannen min kommer til å holde dette i mot meg ( bli bitter) hvis jeg ikke går med på å få nr tre, at han ikke føler at familien er fulltallig, at det mangler noen osv.. Er det stor forskjell på to og tre barn?

Jeg har hatt et flott svangerskap og et helt jævlig, hva er sjansen for at det skal gå bra med et evt tredje?

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...