UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Ringte på her, og jeg regna med det var gubben...det var det ikke. Det var en eller annen full kar som tydeligvis kjente gubben som trengte noen til å kjøre seg og frakte båten sin ned til vannet. Gav han nummeret til gubben. Så kom gubben hjem og jeg fortalte han at det var en dritings kar på døra her. Han driver med narko også han, svarer gubben. Så sa han at han skulle frakte den båten ned til vannet, og han karen skulle kjøre mora sin bil for han måtte ha med seg bilen hjem i natt(!). Jammen, han kan jo ikke kjøre - hverken bil eller båt! sier jeg. Gubben presterte å si han visste han hadde mista lappen, men mente han ikke kunne legge seg opp i det!!! HALLO!!! Man kan ikke sitte å se på at en person som for det første er dritings(muligens også høy?!), som ikke har lappen kjøre både bil og båt!!! Om ikke han hadde tenkt å sette foten ned, så ville jeg ha navnet på denna personen så jeg selv kunne ringe politiet å si ifra - men han skulle det da. Håper ikke det bare er noe han sier. Blir så irritert jeg! Argh, hva er det med mennesker, tenker bare på seg selv - tenk på alle barna som er ute å leker nå på kveldene som det er så godt og varmt ute...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Hva tenker dere?! Jeg som overreagerer eller ikke?
blond Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Klart man skal bry seg! Rusa mennesker (uansett om det er alkohol eller annet) er til fare for andre mennesker i trafikken. Kan man ikke hindre dem direkte bør man kontakte politiet.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hadde jeg visst at noen kjørte i ruspåvirket tilstand ville jeg absolutt ringt politiet. Dette er en soleklar sak å "legge seg opp i". Det handler ikke bare om sjåføren, men alle han møter på sin vei. Alle er i livsfare!
Solitude Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Selvfølgelig skal man bry seg... hadde selv ikke nølt med å varsle politiet når man vet at personen er beruset og i verste fall under narkotika påvirkning. Tenk på de som muligens blir offre for denne mannens bilkjøring ! Skjønner ikke tankegangen til mannen din her, er det noe å tenke på engang ?!?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2008 Ja, det jeg og reagerte på - at han IKKE reagerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå