Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 angående klær... Hva syns du er ok, og hva er helt uakseptabelt?????Ble inspirert av tidligere bryllupstråder her. Selv syns jeg f.eks at svart er fint, så lenge ikke kjolen ser "sørgende" ut:)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hvitt, offwhite, krem osv er helt uakseptabelt. Hvite varianter er forbeholdt bruden Jeg bruker aldri ensfarget rød eller sort kjole i bryllup. Jeg synes ikke det hjelper å sprite opp med et sjal/skjerf eller lignende i farger. Sort er tradisjonelt en sørgefarge, og derfor kler jeg meg ikke i det i bryllup. Rødt betyr at en har hatt sex med brudgommen Er det ettermiddagsbryllup med formell middag bruker jeg alltid lang kjole. Har aldri hatt vanskeligheter med å finne kjoler som ikke er røde, hvite eller sorte
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Er man veldig streng så er hvitt, sort og rødt "forbudt". Jeg holder mest med at hvitt hvertfall er veldig fy-fy. Om du kjenner bruden godt kan du spørre om evt sort eller rødt er ok for henne? Ser det er mange som bruker slike farger.
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Eneste jeg syns er fy fy er hvit kjole. Sort og rødt kan man gjerne bruke. Musekorte kjoler bør man ikke vise seg i. Litt stil må det være=)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Hm... hva med kne-lang kjole da? D har jeg alltid hatt:)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Personlig synes jeg man skal holde seg unna helt sorte og hvite kjoler. Bryllup er en begivenhet som bør feires med farger! =)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Og røde, men det tenkte jeg ikke over å nevne engang. Har ikke sett noen røde selskapskjoler i hele mitt liv...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Det finnes masse knallrøde selskapskjoler I brudesalonger blant annet.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Guri, godt jeg har holdt meg unna de salongene da. Synes ikke rødt er noen fin farge på kjole i det hele tatt.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 jeg gikk i veldig lysblå kjole i bryllup for 3 år siden.. er det fy fy?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Slenger meg på her... Jeg personlig synes man skal overholde 3 ting: - Ikke hvitt/eggskall/champagne (brudefarger på klærne) - Ikke prøv å se bedre ut enn bruden, det er hennes dag - Anstendig kledning med tanke på form, utrigning og lengde.. Utover ser ikke jeg problemet, jeg har som sikkert flere har fått med seg kjøpt sort kjole når jeg skal i bryllup i slutten av mai. Den skal kun brukes i kaffe/kake selskapet og festen etterpå. I kirka skal jeg ha bunad, i middagen skal vi ikke være med.. Ser ikke problemet med det jeg?? Det er en vakker, stilfull, elegant kjole som er fotsid tom...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Nei, d har jeg aldri hørt er fy fy. Har selv gått med lysblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå