meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #26 Skrevet 9. mai 2008 Ha ha, snakket som en ekte turnusarbeider! ho ho.
winneboo Skrevet 9. mai 2008 #28 Skrevet 9. mai 2008 Jeg ville visst det! Heller få vite det av en fremmed enn å ikke få vite det. Stakkars dame kan jo pådra seg kjønnsykdommer å bli steril når mannen flyr rundt å er utro. Jeg hadde abselutt sagt det!! Har "sladret" til et par jenter, å de ble verken sure eller bitre på meg, men heller takknemmlig for at noen gadd å si fra.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #29 Skrevet 9. mai 2008 Høhø, skal denge mannen gul og blå når han kommer hjem, bare sånn for sikkerhets skyld:P Men til HI: Jeg ville sagt det. Men om hun tror deg er noe helt annet. Da vet du hvertfall at du har gjort det du kan.
Papira Mou Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #30 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, ser at jeg burde sløyfet setningen med at hun er her inne, sorry! Hvertfall hvis det får "alle" til å se skjevt på mannen etterpå...hihi Men uansett, kommer ikke til å sende henne en pm her inne, det blir for teit. -tenke-litt-til-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå