Glederseg:) Har født!! Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hei hei jenter.. Er nå 31 fulgåtte på søndag,har i hele går og idag følt det ordentlig kvalmt i magen,vanskelig å forklare men nesten litt som om mensen skulle komme,ikke vondt men uggent..er det vanlig? Har kjent liv og alt men er ubehagelig...
Glederseg:) Har født!! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 ingen som vet? eller har det på samme måte?
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 hei, ca like langt som deg og jeg tror jeg vet hva du snakker om.... jeg er myye kvalm og uggen i magen :S lurer på hvilken luring som lovet meg at når eg var gjennom de tre første månedene ville kvalmen gi seg.. yea right:P vert kvalm i 7uker,.
Glederseg:) Har født!! Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 hmm,men det er ikke samme som det var når jeg var kvalm i de første 3 månedene..nå er det ekkelt og kvalmt kun i magen..er vel vanlig det også da sikkert..men ingen andre som vet no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå