mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hvis dere tar med hammer, spiker, drill og skruer. Og jeg har plank, så kanskje vi hadde fått opp verandaen på sørsiden på et blunk.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Ja såklart! Men nå er det Vimsemamma sin først, still deg i kø da! Hold køen til høyre.........
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Ok, jeg trekker kølapp......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Og vi teller en og vi teller to Ikke dårlig med to kjappe oppdrag når firmaet nett er startet:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Nei skal ikke store reklameskiltet til her....Går mest på jungeltelegrafen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Sånn er det med de dyktige vet du!!! Trenger ikke bruke penger på markedsføring de!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 skulle hatt hjelp til trappetrinn og platt jeg.... Her er så lite med hjelpsomme naboer for tia.Han på 80 kan få slippe syns jeg... ;o)
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 mjaaa... det spørs :-) i tillegg til hammer, spiker, drill og skruer så vil du sikkert ha et vater :-) verandaen må være bein og fin, vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå