V.I.Bebbi er gravid Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 9. juni 2008 De tok blodprøve etter de hadde undersøkt meg,det var der det var noe høye verdier....Hun pratet om hvor jeg var i syklusen.Husker ikke hva hun kalte det jeg.. men vi slit for vi har ingen steder og bo...alt i hele Trondheim er fullt pga noe legekonferanser og noe kvinnerittgreier...TRAGISK!!!!! Det tynger veldig på nakken min,har ringt rundt hele uken og i dag har jeg kjørt på hvert eneste hotell og fortsatt ingenting.. Gruer meg ikke til uttaket,menhadde vært fint og hatt rommet så jeg kunne hvilt meg på da etter uttaket:(
Håper_78 Skrevet 9. juni 2008 #27 Skrevet 9. juni 2008 Så utrolig slitsomt.... er liksom typisk at noe sånt skal komme i veien. Det er jammen mange ganger man føler seg uheldig i denne prosessen.. Jeg krysser fingrene for deg, og håper alt går bra. ;-) Du får holde meg oppdatert.
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 10. juni 2008 Fikk rom for en natt til og står på venteliste igjen... FYYYYY FAEN så vondt det var på uttaket i dag....åhhhh guuud.Jeg lå og var helt avslappet og såå forberedt på at dette ikke var vondt. Tårene trillet og jeg lå hele tiden og pustet og pustet for jeg holdt nesten på å svime av hele tiden.Mannen måtte finne en serviette med kaldt vann å legge i pannen min,og de måtte støtte meg opp i sengen fra gyn. stolen for jeg skalv sånn og var helt ute og kjørte... jeg lå vel på sykestuen en time etterpå for å komme meg igjen med et stort bløtt håndkle i pannen. GRUUUSOMT. I ettermiddag var vi på kjøpesenter og kjøpte joggebukse til meg før bedøvelsen gikk ut,(har bare med meg stive bukser som jeg ikke får igjen knappene på nå),så til hotellet og siden har jeg sovet..Nå ligger jeg hele tiden,det er veldig håvent og vondt.Fare for overstimulering hos meg;( Så det er store muligheter for at det blir innsetting neste syklus hos meg:( Hvordan kjennes det ut hos deg? Det kjennes ut som jeg er skikkelig tissetrengt men ikke på midten liksom men på sidene,det er vel eggstokene som er stor og hovne tror jeg.Også er det litt sånn følelsen av at jeg har hal/hål/hæl eller hvordan det skrives.skjønner?
Håper_78 Skrevet 11. juni 2008 #29 Skrevet 11. juni 2008 Hei du... Så leit at du hadde det så vondt. Håper det går bra med deg. Hvor mange egg fikk du ut? Jeg fikk, som sagt, ut 7 egg. Hadde ingen voldsomme smerter - bare litt stikking under uttaket, og litt vondt i magen som ga seg etter 1 dag. Ringte i går, og 3 var befruktet. 4 av eggene hadde falt fra fordi noen var umodne og noen var bare skall. Litt uventet, og litt skuffende naturligvis. Hadde håpet å ha fler for å kunne ha flere på frys. Men sånn er det.... jeg får være fornøyd med de jeg har. Jeg har selvfølgelig vært nervøs i hele dag for at de skulle ringe og si at eggene døde i løpet av natten.. Så i dag skal vi på innsetting. Vi reiser om en halv time .. jeg er veldig spent. Skal holde deg oppdatert. ;-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fikk ut 12egg,går mye bedre i dag men er litt stiv i brå bevegelser. Krysser fingrene for deg i dag,vi skal bort nå på samtale og se de befruktede(hvis det er noen) Er så sinnsyyykt spent på om det blir innsetting i morgen. Ja må holde meg oppdatert om hvordan det er å sette inn og hvordan det går.......BER for dere
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #31 Skrevet 11. juni 2008 Var bare 3 av 12 som var befruktet:( Håper det er tre sterke gullegg. Er så spent å høre hvordan det har gått med deg i dag....
Håper_78 Skrevet 11. juni 2008 #32 Skrevet 11. juni 2008 Hei Så koselig at du tenker på meg... Det gikk kjempefint med meg i dag. Vi fikk satt inn et perfekt (det var det de kalte det) 6-delt egg - det delte seg faktisk rett før de satte det inn. De 2 andre eggene var 4-delt - og er nå på frys. Jeg ble veldig lettet og glad. ;-) Innsettingen var litt vond og ubehagelig for meg. De sa at jeg hadde en veldig bakovervendt livmor, så legen måtte styre ekstra for å komme inn dit hun skulle. Det var en herlig blanding av svi og mens-smerter i 15 min.... men det gikk bra til slutt. Jeg fikk en utrolig god ro over meg når vi kjørte hjem med embryoet i magen. Gled deg! Så flott med dine 3 befruktede egg! Du får bare tenke på at resten ikke var bra, og at det er gulleggene dere nå sitter igjen med. ;-). Håper de deler seg perfekt de også - og at du får 2 på frys (!). Ber for og tenker på dere, og håper så inderlig at du får innsatt gullegget i morgen. ;-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #33 Skrevet 12. juni 2008 Ble utsatt til august/september hos meg,jeg er blitt overstimulert,har veskeansamling i buken.Veldig vondt og ubehagelig. Så nå er vi akkuret hjemme igjen etter en laaang biltur. Så nå vurderer vi om vi har råd til sydenturen,vi har brukt over ti tusen på under en uke og har ingen aning om hvordan vi skal klare dette økonomisk. Alt går bare dunken nå føler jeg... Håper spiren din klorer seg fast og formen holder seg bra for deg da,skal følge med deg på hvordan det går for dere;) Lykke til.... KLEM
Håper_78 Skrevet 12. juni 2008 #34 Skrevet 12. juni 2008 Så leit da.... det var trist å høre.. Du får nyte sommeren, og se frem til innsettningen til høsten. Snart er det din tur! Håper formen din bedrer seg etterhvert. Håper det løser seg økonomisk for dere. Vi har fått litt hjelp fra familie, heldigvis. En tur til Syden er jo godt for å slappe av etter alt man har vært gjennom .... men ellers er jo en knallsommer i Norge heller ikke å forakte. ;-) Ønsker deg alt godt fremover, V.I. Bebbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå