Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Kva skal eg gjere for å melde meg ut av BIM?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 for det første; du skriv fryktelig rar nynorsk;) Og svaret på spørsmålet ditt er; gå inn på "din egen side", og der finn du "endre brukerprofil", nederst på endresida kan du slette brukarkontoen din:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Takk Jau, eg veit da. Litt sånn dialekt-nynorsk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå