Knotten & lille persille Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har prøvd å bli gravid siden sept -07 uten hell.Har ikke vært så mye her inne siste mnd, ble helt koko av det- tenkte bare på å bli gravid. Skulle til gyn i juni for å finne ut av hvorfor det ikke klaffet, men nå har jeg jammen blitt gravid!!! Hadde sex kanskje 3 ganger forrige syklus så var heeelt sikker på at det ikke hadde klaffet, den gang ei:) Håper bare den sitter i 8 mnd til:)
prins06+2til Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! når er terminen, jeg testet også i dag og har termin 21 januar. morro når det endelig klaffer. du får nyte tiden fremover
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse lykke til videre. Jeg testet positivt i går.
HLH og Emily Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye! Det er så gøy å høre når noen blir gravide. Jeg har ikm på mandag, og har ikke testet enda, men har så lyst.... Vet ikke helt om jeg klarer å vente til mandag med å teste. Masse lykke til i svangerskapet :-)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye! Du må ha lykke til videre i svangerskapet ! Og den voksende magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå