Reveenka Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 nye utegulvet å ta form! Det beste blir den nye trappa som skal på plass, sånn at vi slipper å snuble rett ned på det første trinnet når vu går ut av døra... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Herlig!!!! Er det ikke deilig å se ting bli fint! Her er det også i full gang og jeg håper det er ferdig i løpet av kvelden, men så er det bare et lite gulv da.-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Ska si sommren har fått oss i aktivitet, er jo både det ene og det andre som tar form her om dagen :0) Lekehytte, veranda og utegolv, vi er flinke :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Så bra, det er deilig med lyse kvelder så det går an å få gjort noe:o)
Reveenka Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Flinke ja - men her er det egentlig gubben som er flink da, jeg er bare barnevakten, jeg c",) Og nå jobber han ute mens jeg sitter her og sløver...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Den jobben (passe barn) gjør seg ikke selv den heller:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Nei det er helt sikkert!!! Lille rosa har herjet vilt på "byggplassen" her ute og har prøvd seg på både bor- og drillmaskin.......men roet tempoet litt da hun fikk utdelt en plankebit, 3 skruer og en skrutrekker. Da kunne hun og nabodama øve seg litt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå