kokosyklus Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 har du windows vista? det er et håpløst operativ system. Min pc henger stadig vekk også. Det kan komme av at noen programmer du har på pc ikke er kompatible med vista...
It's all about me Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Regner med at du da har restartet maskina uten at det hjalp......
1mor3barn&1000ideer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Ja det er vista! Saa idiotisk da!!?? Ingenting en kan gjoere med dette??
kokosyklus Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Noenganger er det inegnting som hjelper og jeg må bak på pc og lå av strømmen... idiotisk. Kjøpte en ny bærbar or en stund siden, den fungerer veldig fint, usikker på hvilket program som gjør det. Kan vel være sider man laster fra nettet også. Aner ikke jeg. Hvis det skjer ofte kan det kanskje være lurt å få noen til å se på det? Sikert noe som kan fikses eller reinnstalleres kanskje?
* 5 om dagen * Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 kan gå over til xp, men da må du kanskje ha hjelp?? ellers er det nye xp tilgjengelig, også noe vista greier...så det inne på www.hjemmepc.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå