Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte kanskje at vi skulle kjøpe en gjeste bok som alle gjestene kan skrive en liten hilsen til oss i.Flere som skal det?

Hvor får jeg kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en bok som egentlig er til scrapbooking jeg på salg.. Skal ta bilde av oss og sette inn foran.. Masse blanke ark gjestene kan skrive på

Skrevet

Takk for tipset!!

Det er jo kjempe smart,for jeg tror en bryllupsgjestebok koster 400-500 kr..

Skrevet

Vi har ønsket oss ett album, hvor det er plass til å skrive og å sette inn bilder.. Som det er tekst i også.. Satser på at vi får det =)

Skrevet

Jeg har også lurt litt på gjeste bok...

Broren min giftet seg i fjor, og de brukte en fin notat bok som gjestebok.

Selv har jeg lurt litt på om jeg skal lage hjertekort som kan henges opp i snor på en gren eller no'. Tanken er da at gjestene skriver en hilsen på disse kortene som om det var en gjestebok. Etterpå kan jeg da lime dem inn i album blandt bildene...

Men har ikke helt bestemt meg da....

Skrevet

Vi skal ha gjestebok som ligger framme. Toastmasteren oppfordrer de som vil, til å skrive i den i løpet av kvelden. Bestilte på www.weddingstar.com til halve prisen av gjestebøker på norske nettsider.

Skrevet

Jeg kjøpte gjestebok på ebay, betalte vel 70 kr inkludert porto... Nydelig, hvit med mange sider. Prøv å søke på "wedding guest book" på ebay, så skal du se det kommer opp mye fint!

Skrevet

vari et bryllup i fjor og der hadde brudeparet fått en boks som var låst. Der var den en "sprekk" hvor alle gjestene kunne putte ned en lapp hvor de har skrevet en hilsen. Boksen skal åpnes på 1 års dagen, da skal alle lappene leses.

syns det var en koselig ting å gjøre.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et helt enkelt svart fotoalbum, også pynter jeg pluss et bilde av oss på forsiden. Også lurte jeg litt på om jeg skulle legge et polaroid kamera ved siden av så de kan ta bildet av seg selv og lime inn ved hilsenen sin.Om det ikke blir slik, så limer jeg inn bilder av dem etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...