Gå til innhold

1 uke igjen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

så skal jeg ta på siste etappe,tiden har gått kjempefort og nå begynner jeg å glede meg for alvor til den lille kommer.Må snart få fingen ut og å handle inn litt mer av det vi trenger. Trenger jo ikke å mye siden vi nettopp har hatt en liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg og bare 1 uke igjen her:p

hvor gammel er din lille fra før?

Skrevet

Han blir 18 mnd i slutten av mai,så de kommer til å skille ca 20 mnd. Din da?

Skrevet

oi:) det var tett, det blir nok kos.

min ble 3 nå i mars

Skrevet

Hadde lyst å ha to tette jeg. Ser på andre i familien som har to tette,de har så sterkt bånd. Sier ikke at barn som ikke er så tette ikke kan få det også,men jeg hadde lyst på det.

Skrevet

Kanskje det blir litt hyggelig her inne da=)

Håper uka går fort

Skrevet

Ja,jeg håper også at den går fort,for jeg kan nesten ikke vente til jeg kan ta fatt på det siste trimesteret. Samtidig så ser jeg jo at det da begynner å gå mot slutten av svangerskapet og det er jo også litt dumt,siden jeg storkoser meg som gravid,men slik er det,blir jo kjempedeilig å få en lille prinsessen i magen i armene mine også. Selv om jeg da ikke klarer å beskytte den på samme måte som jeg til nå har gjort.

Skrevet

jeg er selv tett med lillesøsteren min, det skiller 16 mnd mellom oss, så vi prøvde og på 2 tette, men det gikk ikke hos, men nå kommer omsider nr.2:))

Skrevet

Jeg har også en uke igjen her på 2.trimester. Gleder meg vanvittig til å hoppe over til 3.trimester og full fart mot fødselen :o)

Skrevet

Da er vi tre som om en ukes tid hopper videre i alle fall.

Nei,det er ikke alltid en får det som en vil,av og til vil naturen det anderledes,men kan tenke meg at gleden ble desto større når den lille spiren satt.

Ja,når en går over til 3 trimester,så går det fort mot fødsel.

Skrevet

En uke og to dager igjen her. Venter nr fire, og det blir to år mellom de to minste. :-)

Skrevet

Hvor gamle er de eldste ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...