Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 at det sitter mange gale folk ute i verden og har fryktelig lite å bruke tiden sin på;-D Og som tilfeldigvis aldri har lagt inn et eneste innlegg før. Men tilfeldigvis kom inn her akkurat i dag:) Fantastisk:-) Rister på hodet....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 He he he he .....Har vært medlem en liten stund, men bare sittet og ventet på at denne ene sjansen til å legge inn innlegg...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Egentlig så skulle en spart på visse pmer og legge de ut, kjenner jeg er lei av det skal bare være vinkla en vei... Bryr meg egentlig midt bak at noen ler av oss. La de bare holde på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Mye kan leses utifra nick og måten folk skriver på:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå