♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Den skulle "vært her" på søndag, men ikke en antydling engang! Og dagens test var negativ=S Hvorfor? Skjønner iingenting!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Kanskje den er forsinka litt? Stress eller uro?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Hmm, føler meg verken stresset eller noe=S
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 ubalanse i hormonene? Prøver dere å bl gravide? Det kan ofte påvirke den.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Enkelte typer mini- og p-piller kan gi blødningsforstyrrelser, og noen får pos. test sent. Om den ikke kommer i løpet av noen dager, så ta en ny test, eller gå til legen å ta test der.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2008 Går ikke på noe for vi prøver på nr 2... Stresser ikke med det, men prøver liksom. Tok en test i helgen, og en i dag, men begge var negative! Så merkelig!! For den pleier å komme på dagen og nesten klokkeslettet hver gang...hmm
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Har en venninne som opplevde det samme. Hadde alltid regelmessig mens. Men hun var over en uke for sen og tok negative tester. Mensen kom til slutt. Selv om du sier at du ikke stresser og sånn, så gjør du nok det i underbevisstheten siden dere prøver å bli gravide.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 huff=( Var noe slik jeg tenkte på, men samtidig hadde jeg et liiite håp siden den pleier å være så presis... Jaja, får trøstespise ostepop i helgen jeg da=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå