Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Sitter å ser på Norske Talenter nå, og hver gang han snakker, kunne han like godt sagt "blablabla bla blablabla blabla" Han skulle vært politiker. Det er jo ikke snakk om hvor mye han skal si, men det er jo nesten uten innhold. Bare pompøst blæhblæhblæh snakk.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Han er så kvalm at han nesten blir litt sjarmerende synes jeg:)
wirre;o) Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Ehhh... han kom da med god kritikk av henne jenta som sang. Dessuten er han sexy! Jeg bør helst ikke møte ham om jeg er gladfull uten kæll!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Han er så kvalm at jeg har begynt å synes han er sexy... VELDIG SEXY! Voff!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Øyh... Er det øra dine som tetter seg eller? "nesten uten innhold". Pssj. Han snakker nå fornuftig nok han! Ikke at jeg hører så mye etter, for jeg er fullt opptatt med å sikle.. Fytti, han er trollfin!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Han er SUPER DUPER kjekk!!!! Skulle ønske det var jeg som hadde kapret han!
Gjest armagedon Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 hadde jeg vært singel kunne han godt ha fåttt utnyttet meg ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå