Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som synes det er grusomt når små barn (ser norske talenter) er dollet opp med sminke og "voksne" klær og synger "voksne", engelske sanger?

Jeg synes det blir helt feil og unaturlig. Skulle ønske de heller kledde seg etter alderen og sang mer passende sanger.

Huff, nå følte jeg meg gammel.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. La barn være barn.

Skrevet

mener absolutt ikke det som du mener...sminke tar de på for at ikke de skal drukne i alt lyset og for at de skal vises skikkelig på tven..

sangene velger de helt selv vil jeg tro..

utrolig søte er de.

Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med deg (spesielt ang. antrekk!) og det høres rart ut å høre en jente på 7 år synge "I'm your lady and you are my man".

Men på den andre siden så hadde nok denne jenten aldri vært i finalen om hun hadde sunget Nøtteliten liksom.

Skrevet

jeg synes hun er veldig flink, men er imot det at de kaster dem ut i rampelyset så tidlig. og stil/valg av sang bør stå i stil med at det er barn ja

Skrevet

Mener at de trenger ikke sminke dem med edderkoppøyevipper og det er mange andre sanger de kunne sunget, ikke bare a la nøtteliten.

Skrevet

Jeg er enig. Litt sminke må man ha når man står på scenen, men det kunne vært gjort på et mye mer naturlig vis.

Skrevet

Har ikke sett det ennå, men setter det på nå, så skal jeg uttale meg etterpå ;-)

Skrevet

Jeg tenker mer i retning av hvorfor de vil la barna være i rampelyset i så ung alder. Det må oppleves veldig voldsomt for dem.

Jeg tenker at jeg ville ha skånet mitt barn til det ytterste.. Og der sitter tusenvis av norges befolkning med en mening om hvorvidt de er dyktige nok til å gå videre eller ikke.

Skrevet

Må si det var litt rart å se ei lita jente på forsida av avisene i dag, med overskrifter om "Vil stemmen holde?".

Litt sminke må de ha i scenelyset, men den bør være naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...