Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har ikke noen spesiell rutine enda, men vi legger mini rundt 22-23-00 tiden. Hun sover 2-3 timer i strekk, så pupp, så 2-3 timer igjen, så pupp, og så nekter hun og legge seg og sove igjen? Så vi er oppe 07:30-08:00 hver morgen, og går på stua. Har prøvd litt forskjellig, både og ta henne inntil meg og vente en god stund. Men hun nekter. Er det vanlig eller? Noen andre?
Snupi27 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 du trenger ingen rutiner på babyen enda.. det ordner de faktisk av seg selv merkelig nok..! =) gi henne mat når hun vil når hun er så liten syns nå jeg.. =)
mamma&urokråka Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Det er nok ganske vanlig ja.. Når de er så små, har de ikke helt skjønt døgrytmen enda, og sover kanskje mye om dagen og liten om natten, eller ja.. helt rar rytme.. Bare smør deg med tålmodighet.. Vi har begynte å ta han opp i senga vår. De fleste sier jo at man ikke skal det, men vi lot han bare ligge der, tok ikke på lyset eller stod opp, bare tok han dit og lå og koste eller noe sånt.. Etterhvert skjønte han at det ikke var på tide å stå opp enda.. MEN vi står også opp så tidlig som dere. Men han legger seg kl 7 på kvelden da..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Skjønte ikke helt spørsmålet jeg. Hun sover jo hele natten høres det ut som, men med abrekk av to måltider. Det høres jo ut som hun har fin døgnrytme egentlig synes jeg, kun utenom at hun kunne sovnet tidligere...
aya75 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Synes ikke at det er tidlig å stå opp 7.30-8 tiden akkurat!! For oss er det å sove lenge hvertfall:) Eller har jeg misforstått hva du sa...??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Selv har jeg hatt to små, og dette høres helt normalt ut synes jeg. Vi har lagt våre kl 1900 fra ca 3 mnd alder. Det er bare å legge mini tidligere og tidligere for hver uke som går, så justerer døgnrytmen seg greit. Lykke til, og gratulere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå