Gå til innhold

Meg og lille vampyr


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk fro turen i dag! Det var veldig koselig! Endte opp med to BRENNENDE skuldre. Har smurt meg med rumpesalva til Emma ... ha ha ha. Det feteste jeg fant.

Det klør, stikker og svir, så nå sitterjeg her uten topp og er spent på hva som skjer i natt. Leeenge siden jeg har sett så svidd ut altså. SKulle smurt den 30 faktoren ûber alles...

 

Kjella mente at det vannet i øret ikke skulle gjøre vondt. Han sa at barn ikke er så spesifikke på smerter/ubehag og at de ofte tar seg til øret eller magen hvis de har ubehag... Kan jo være noe sånt. Særlig siden spesialisten i går ikke sa noe til dere.

 

Nå har Emma lagt seg og Kjell-Arild kolapset i senga så da tar jeg vel kvelden selv også. F¨r ikke bestemt meg for om jeg skal ta en kopp te og henge litt på nettet i fred og ro ellerom jeg skal utnytte disse timene til å sove.....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jeg ikke er meg og lille vampyr, men kjøp deg aloe vera-gele!

 

=)

Skrevet

he he he! JA:) First thing i morgen altså!

Og genser med laaange armer!!

 

Lykke til med bryllupet fremover nå da. Det er masse stress de siste dagene ( var iallefall for meg ), men når dgen kommer er det sååå koselig!

Skrevet

Takk, ja det nærmer seg. Og med en 2-årsdag snart så blir det nok å henge fingrene i =)

 

 

Skrevet

Jeg er nuppete mellom halsen og brystet også! Har brukt aftersunopplegg. Har aloe vera om du trenger altså. Bare gi en lyd!

 

Ja, regnet jo med at legen ville sett om det var verk i går. Men takk din kjære for svaret:)

 

Brage legger seg nå. Feber igjen. Og dårlig matlyst. ja ja.

 

 

Skrevet

Ja, har du mye å gjøre? Litoja altså:)

 

Og hvordan går det med leilighetsjakten?

Skrevet

Stakkar! Håper et er tenner da!

 

Skl ønske meg superhud som er brun hele året og kun blir litt nuppete i sterk sol:)

Ellers virker det som svien gir seg litt nå, kremen irriterte kanskje litt.

 

 

 

Nå skal jeg koke meg te:)

Skrevet

Neida, har ikke så mye å gjøre.

Har deponert på et par sko (dvs sendte gubben ut for å gjøre det), som jeg skal prøve ikveld og se om de passer til kjolen.

 

Har egentlig bare å bestemme oss for kaker og kjøpe inn mat.

 

 

Har ikke funnet sted å bo enda, men har noen som vi skal høre fra.

Skrevet

Jeg drikker vond salviete:) he he.

 

Vi skal egentlig rydde, men orker vi det da? he he. vet ikke jeg. kanskje det er bedre å se lost som Ø har lasta ned og slappe litt av.

Skrevet

Ja, da synes jeg dere skal slappe av og la salvie teen gjøre sitt;)

Skrevet

Blir det mange gjester?

 

Skrevet

Bare litt over 20

Skrevet

Ok. Høres ut som avslappet og fin feiring:)

 

Hvor skal dere høre fra da? Der dere bor nå eller her i sentrale strøk?

Skrevet

Den får ikke lov å gjøre sitt enda da. Ikke helt enda. ha ha.

Skrevet

Men den kan gjøre forbedringer så lenge!:)

Skrevet

Er ike helt sikker. Gubben hadde snakket med en som visste om en leilighet, aner ikke hvor. Også har han vært i kontakt med noen andre rundt omkring.

 

Vet at iallefall en leilighet var i byen.

Skrevet

Ja, det kan den jo. Håper jo på det:D

 

Ifølge mine kilder så kan rottene sitte stille i skjul i timesvis forresten, så selv om det er stille her nå er jeg nervevrak de luxe... Hvordan skal jeg få sove da... ?

Skrevet

Best å komme til byen, ja:D

Skrevet

Herlighet. De er smarte og sjofle...

 

Kanskje din kjære kan lure noe søvndysende i den teen.

 

Skrevet

Han skal da ikke trenge å dope meg ned for at jeg skal kunne sove..

 

Men jeg har en fin beroligende te jeg kan drikke eterpå. Lurt tips! :)

Skrevet

He he h...

jeg gikk på bdet nå i håp om å se skuldrene litt mindre røde enn i stad.. Huff, det ser ut som om jge fortsatt har på toppen...

Det er BAD! Jeg får vondt både fordi det er farlig og fordi jeg kommer til å ha den STYGGE skillen frem til jul....

Skrevet

helt rett og fin strek etter kanten på toppen. Skikkelig godt jobbet!

Skrevet

Jeg har en rød v på brystet:(

 

Æsj. Kjørt på meg aloe vera to ganger nå.

 

Vi skulle smurt oss bedre inn, men jeg merka ikke at sola tok.

 

Svir det hos deg? Mitt stikker litt.

Skrevet

ja:) svir og stikker godt!

Stas!

Natt ntt

 

Skrevet

Ja, uff. Natta. Takk for i dag:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...