Gå til innhold

Noen der ute som ser om jeg er gravid nå? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke så spennende å spå slike ting, men jeg skulle så gjerne visst og tror jeg vil vente med å teste!

Jeg er født 20.01.86 og mannen min 22.06.80 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte litt:)

Skrevet

får opp at du er gravid jeg:) når er ikm?

Skrevet

Jeg har ikke hatt så mange mens etter jeg fikk sønnen min for 16 mndr siden, men jeg burde vel egentlig hatt den senest i dag og så langt er det ingen tegn til den:)

Føler du det sterkt? Brude jeg dra å kjøpe test kanskje?

Skrevet

ja føler d ganske sterkt men kan jo ta feil... men skader jo ikke å vente et par dager med å teste, men jeg hadde ikke klart å vente.. hold meg oppdatert:)

Skrevet

Så spennende:) Skal holde meg fra å drikke å gå på do i noen timer så tester jeg i ettermiddag! Skal holde deg oppdatert ja! Pleier du å ha rett med slike ting? Ikke at jeg tviler altså, bare spennende å vite! Jeg er veldig interessert i slike ting. Har ei tante som spår meg mye, men hun får ikke opp graviditet på meg:( Men hun har også sagt at neste graviditet ikke er planlagt og det er jo litt rart for vi er fullt i gang medc planlegging;)

Skrevet

hei du blåbærsuppe :) morsomt navn..hehe...

jeg "spår" litt inn på barn i magen jeg...også leste jeg her nå....jeg er ganske fersk...

men jeg lurer på om du føler deg veldig utmatta for tiden? sliten eller noe? dårlig søvn et eller anna??

Skrevet

Jeg har følt lenge at jeg ikke har sovet tilstrekkelig og at jeg er sliten i slutten av dagen ja:) Har begynt å jobbe igjen! Men i dag spesielt er jeg litt slapp og med hodepine, så stemmer bra det:) Du får ikke opp om det er noe på gang i magen også da? :) :)

Skrevet

Mhm..jeg merket det veldig når jeg leste det du hadde skrevet i stad...ble så trøtt å sliten atte...

jeg får et lite ja på deg her altså...er usikker, men kan hende...

Skrevet

En liten oppdatering:) Jeg har ikke testet, har heller ikke fått tr. Har ganske merkelig følelse nederst i magen, litt sånn ømt og litt støl, minner om forrige graviditet. Tenkte jeg skulle teste til tirsdag om ingenting har skjedd innen da!

Hvis noen andre også vil se om jeg kanskje er gravid så blir jeg veeeldig glad for flere innspill:)

Soulandbody: har gravidfølelsen din blitt sterkere eller svakere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...