Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal til svigers i mårra, grille og kose oss.. Blir vell 20-25 stk med stort og smått.. Fast tradisjonpå pinseaften, og utpå kvelden brenne vi bål. Kjempe koselig. Ingen planer på søndag annet enn å slappe av, i forhåpentligvis fint vær. På mandag ha jeg aftenvakt, begynner 15.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Fikk først med meg at det var pinsehelg i går... Så har ikke så mye planer, akkurat. Siden det er nydelig vær har vi planlagt grilling i morgen. Er i permisjon, så jeg har jo "fri" uansett.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Skal i bursdag til nevøen min i morgen-7 år. Så er det dåp på søndag for niesen min-3 mnd. Så blir ikke mye tid til hvile i helgen. Mandag skla jeg ligge rett ut i sola og slappe av etter en hektisk helg hvis det er fint vær da:=)
winneboo Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 I morgen skal vesla til foreldrene mine siden jeg skal jobbe på mandag, å barnehagen er stengt. De bor i stykke unna så da ville de ha henne fra lørdagen, kjipt å kjøre så langt for kun ett døgn. Så da har jeg barnefri imorgen Blir vel å slappe av hjemme med kjæresten tenker jeg. Samme på søndag Å mandag er det jobb fra kl 08-16.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Arbeide med oblig og lese til eksamen, det samme jeg gjorde i påsken. Savner ferie....
*ale* Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 To barneselskap, gubben skal mekke sykkel og jeg skal få inn et par kvalitetskvelder med venninnene... blir vel en fuktig kveld i kveld i allefall.,..
solemio Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg drar til Amsterdam med venninnene i morgen tidlig. Mannen kommer hjem fra to uker i USA på mandag. Så når jeg kommer hjem tirsdag kveld....=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 I morra kommer mamma og pappa, de skal hjelpe oss med å få på rekkverk på verandaen.. Dvs pappa skal det, mamma passer nok på junior da jeg og gubben skal så gress.. Søndag skal vi på grillings hos mamma og pappa.. Mandag regner jeg med at vi tar turen til svigers =)
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 I morgen skal vi ha piknikk med besteforeldrene på dagen, og så skal jeg og noen veninner drikke litt vin på terassen om kvelden. På søndag skal vi først på en liten fjelltur, så middag hos mamma og pappa. Og på mandag er det barneselskap. Det blir ei koselig helg med andre ord=)
Mille** Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 I morgen skal vi på fotballcup med eldste, regner med å kalke plenen på søndag og mandag skal jeg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå