Andalucia Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg måtte avbryte fryseforsøk denne uka på grunn av at eggene mine ikke klarte seg gjennom opptining. Hadde da gått på Progynova i to uker og Progestan i to dager. Nå tre dager etterpå har jeg fått en menslignende blødning - noen som har opplevd det samme? Er dette normalt etter en sånn prosess?
tuppelupp Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Tror nok dette er normalt ja. Fryseforsøket mitt ble avbrutt i går pga for tynn slimhinne. Legen sa at jeg i løpet av et par dager til en uke ville få mensen. så nå venter jeg på det.
Andalucia Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Ikke alle steder man får så god info om alt en føler en bør vite. Takk for svar! Håper du lykkes i neste runde. Jeg må i gang med nytt forsøk helt fra starten av jeg - vår se når det blir.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg opplevde å få mens like fort som deg Andalucia. Trist det ikke gikk bra,og slitsomt men desverre vanlig med så dårlig info.Håper det er deres tur neste gang!
donald Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skulle også hatt fryseforsøk i uke 19 etter 16 dg Progynova og 3 dager med Progestan. Mine 2 egg overlevde heller ikke opptining. I og med at sykehuset har julistengd er det sansynligvis ingen kapasitet til å starte ny runde før i august. Men hvis jeg fikk mens mot slutten av juni kunne jeg muligens starte nedregulering da. Tenkte at det passer jo veldig bra med syklusen min, men så fikk jeg også menslignede blødninger igår og lurer på om dette bare er en mellomblødning slik at min neste mens blir i første halvdel av juni?? I så fall må jeg iallefall vente til august før jeg starter nedregulering.
Andalucia Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Leit å høre at du også har opplevd det samme som meg. Regner med at syklusen har blitt forstyrra siden den har blitt "klussa" til med ekstra hormoner. Har ikke tatt kontakt med Riksen enda for å avtale noe forsøk.. Har jo bare ett forsøk til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå