Northernlights Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 sa ei ung dame i kassen på butikken til meg, før hun ble sprutrød,unnskyldte seg og sa "I dont know where my mind is today!" hehe...det var jo bare utrolig vittig,når hun bare skulle ønske meg en god dag!
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Var den ikke noe morsom?? haha, jeg lo på vei ut av butikken,jeg... Men så har jeg en meget sær humor.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Haha, jeg og! Har det med å henge meg opp i ting folk sier, og gjerne vri det til å få en litt mer pervers betydning enn strengt tatt nødvendig jeg da. Blir jo ikke bedre av at det faktisk var en forsnakkelse i utgangspunktet!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, menmen. Ikke det værste man kan si. Husker jeg proklamerte forran læreren og hele klassen at jeg "Onanerte på det nye"
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2008 hahaha... Venninnen min rakk opp hånda i klassen, på ungdomsskolen, og spurte læreren: "Kain æ få gå på dass å basj?" Sånn skikkelig rettpåsak. Hehe Men hun misnakket seg ikke! Hun var bare sånn, hun. Er det enda ;o)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, fair enough det:) Det var ABONERTE jeg skulle si da. bare sånn for å få klarlagt det:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå