Gå til innhold

Fy FAEN som jeg HATER KØ!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen for helvete forklare meg hva som skjer i Bergen for tida?! Det er jo kø uansett hvor man kjører!! Kø mot flesland, kø mot arna, kø mot byen og kø fra byen!!! Nå stod jeg nettopp i kø i en og en halv time og klokken er ikke i nærheten av rush! Man slipper jo aldri unna!

Klikke, klikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På onsdag i forrige uke tok det meg to og en halv time å kjøre fra flesland til åsane... Ikke mye pinse da, nei.

Skrevet

Mmmm, enig - hater kø. Så holder meg mest mulig hjemme;) Bestandig kø inn mot byen, jeg bor i Fana. Holder meg i Fana også.

Skrevet

Vet hvordan du har det :) Her kan jeg fint bruke 20 min på 200 meter. Men nå tar jeg mest kollektiv da, ble et nytt menneske etter at jeg satte fra meg bilen. Brukte 1,5 time til og fra jobb på 1 mil...går ikke i lengden det.

Skrevet

Bergen er noe dritt på veien for tiden.

Det er sant som du sier, det er kø hele tiden overalt omtrent:-s

Er nok pga. at de jobber med Bybanen flere steder, så diverse veier og felt er stengt. Utroooolig irriterende, men jeg tror faktisk (don't shoot me) at det blir bra når banen er ferdig. Men så er jo ikke det før i 2010, og da er det kun fra sentrum til Nesttun. Når den er ferdig skal den jo gå fra Åsane til Flesland, men det tar vel hundre år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...