Soffe Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 hei min lille prinsesse har de siste dagene fått ett utslett i nakken som ikke vil bort. Dette kom da vi begynte med solkrem. Hele jenta ble jo smurt inn, men bare nakken som har utslett. Noen som har noen forslag på hva dette kan komme av? Eller tips eller noe? Det virker ikke akkurat som det plager henne, ingen kløe eller sutring av den grunn, men det plager mor.. Vil jo ikke at frøken skal ha sånt
Soffe Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Frøken fryd er 14mndr hvis det har noe å si:)
megc Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Du sier ingenting om hvordan utslettet ser ut.... Hva med soleksem? Varmeutslett? Nye klær, vaskemiddel? Evt. lapper på gensere som irriterer....
Soffe Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Det er ett rødt prikkete utslett. Ser ut som bittebittesmå kviser egentlig. Og da snakker vi minityrkviser
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Dersom det har kommet etter at det ble så fint vær, vil jeg tro at det er fordi hun har vært litt for varm/svett. Sønnen vår får sånt utslett i nakken når han har vært for varm.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Jenta mi har akkurat det samme etter å ha vært varm. Det er garantert varmeutslett:) Men dersom du er bekymret så skal du selvfølgelig gå til lege.
Soffe Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2008 Litt lettere klær, og ett skikkelig bad på kvelden, og nå 2 dager etter er det borte:) Falt til ro med at det var varmen jeg også gitt. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå