Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på en maskin med skittentøy?

Glemte denne.

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...

Da budre jeg jo vakse hendene hver gang jeg har løftet på minstemann. =)

Skrevet

Nei, ikke vanligvis.. burde nok gjort det, siden vi har fellesvaskeri.. :s

Skrevet

ja:) Hvis ikke kunne jeg like gjerne klødd meg i rumpa og laget middag etterpå...

Skrevet

Såklart bør man det;-)

Man tar jo i skitne klær, undertøy og alt mulig:-O

Skrevet

Nei...*kremt* Føler meg som den grisen i forhold til andre her=) Vasker hendene ofte, men dette har jeg faktisk aldri tenkt over.......

Skrevet

somregel ikke når jeg setter på vanlige klær, men når jeg vasker undertøy/hånkler dvs 60 graders vask, vasker jeg hendene.. er jo skitne truser og sokker der inni.usj

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg vasker hendene alltid etter å ha tørket 3åringen som har vært på do, og alltid før jeg skal lage mat, og alltid etter å ha vært på do selv, og etter å ha byttet bleie på minstemann. Føler altså at jeg har normal hygiene likevel.

Skrevet

Spørs hva slags. Undertøy og håndduker: ja.

Skrevet

Ja selvfølgelig=)

Skrevet

Kommer an på hva jeg vasker. Setter jeg på en vask med undertøy ja, men om det er en vask med bare skjorter og topper f.eks. så nei. Da må man jo vaske hendene bare man tar i klærne man har på seg..?

Vasker hendene etter jeg har vært på do, skiftet bleier, før jeg lager mat eller spiser, før jeg tar ut av oppvaskmaskinen, og når jeg kommer hjem etter å ha vært på butikker, kafé eller andre steder. Og ellers når det måtte være behov for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...