Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Nei... Da budre jeg jo vakse hendene hver gang jeg har løftet på minstemann. =)
mamma&urokråka Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Nei, ikke vanligvis.. burde nok gjort det, siden vi har fellesvaskeri.. :s
kokosyklus Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 ja:) Hvis ikke kunne jeg like gjerne klødd meg i rumpa og laget middag etterpå...
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Såklart bør man det;-) Man tar jo i skitne klær, undertøy og alt mulig:-O
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Nei...*kremt* Føler meg som den grisen i forhold til andre her=) Vasker hendene ofte, men dette har jeg faktisk aldri tenkt over.......
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 somregel ikke når jeg setter på vanlige klær, men når jeg vasker undertøy/hånkler dvs 60 graders vask, vasker jeg hendene.. er jo skitne truser og sokker der inni.usj
radio Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg vasker hendene alltid etter å ha tørket 3åringen som har vært på do, og alltid før jeg skal lage mat, og alltid etter å ha vært på do selv, og etter å ha byttet bleie på minstemann. Føler altså at jeg har normal hygiene likevel.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Kommer an på hva jeg vasker. Setter jeg på en vask med undertøy ja, men om det er en vask med bare skjorter og topper f.eks. så nei. Da må man jo vaske hendene bare man tar i klærne man har på seg..? Vasker hendene etter jeg har vært på do, skiftet bleier, før jeg lager mat eller spiser, før jeg tar ut av oppvaskmaskinen, og når jeg kommer hjem etter å ha vært på butikker, kafé eller andre steder. Og ellers når det måtte være behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå