Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 leter etter en enkel fotsid sommer kjole som jeg kan ha på meg når jeg gifter meg i sommer, skal ikke ha noe mer enn en bitteliten intim feiring etter vielsen på tinghuset. noen som har noen bra nettsider å dele????
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg lurer på det samme. Gifter meg om 3 uker (liten vielse på tinghuset her og). Har ennå ikke kjole......
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 JA! www.jkdress.com Genial side! Får kjolen sydd etter mål, og koster under tusenlappen inkl. diverse - toll, porto osv. (kjolene koster ca. 100 dollar, mange billigere, og så er det nesten det samme i porto, men dollaren er jo lav nå.)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Men kommer det ikke toll i tillegg? Hvor mye er det?
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Det står tre-fire uker, så det spørs om ikke det er litt knapt for deg. Men du kan jo kanskje høre om det går an å få en ekspresslevering (men det skal jo syes også) mot at du betaler litt ekstra?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 jeg har falt for denne.. men vet ikke om den blir veldig rar på meg som er noen str større enn denne damen hehe http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8N-227534&page=2&cgname=OSCLODRSVIL&rfnbr=2667
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 hm og linken funket seff ikke.. jaja er en sjøgrønn aktig flagrende kjole.. den finnes på side to om man går inn å ser på kjoler på victoria secret.. men den er kanskje for enkel..og strand aktig... skal jammen ikke være lett det her hehe
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Det var den jeg trodde:-) Syns den var fin, jeg! Men jeg syns kanskje den var litt for mørk og dyster i fargen til å gifte seg i.....hmmmmmmmmmmmmm.
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Altså, kjolen er IKKE mørk og dyster. Men til et bryllup syns jeg kanskje det.
Brenda med 2 ute Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Må den være hvit? Om ikke så har de søte fine fotside kjoler på zara. Synes de er dritlekre! De er hvite i bunn og noe fargetrykk på. Blomster og lignende. Blomster er jo inn i år=) Ellers sjekk www.coast-stores.com www.oasis-stores.com
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 men vi skal nå ikke ha noen fest etterpå, det er bare oss på tinghuset og så skal vi ut å spise og i loppekassa etterpå å ha bryllupsnatt vi holder alt helt for oss selv, skal ha orntlig bryllup med hvit kjole neste år
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Ok da så! :-) Da hadde jeg nok vurdert den ja:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 jeg skal ikke ha hvit, det sparer jeg til den orntlige kjolen neste år
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 skal gå innom zara ligger det ikke en i karl johan??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå