Gå til innhold

den stooooore kjole jakten!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

leter etter en enkel fotsid sommer kjole som jeg kan ha på meg når jeg gifter meg i sommer, skal ikke ha noe mer enn en bitteliten intim feiring etter vielsen på tinghuset.

 

noen som har noen bra nettsider å dele????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Gifter meg om 3 uker (liten vielse på tinghuset her og). Har ennå ikke kjole......

Skrevet

JA!

www.jkdress.com

Genial side! Får kjolen sydd etter mål, og koster under tusenlappen inkl. diverse - toll, porto osv.

 

(kjolene koster ca. 100 dollar, mange billigere, og så er det nesten det samme i porto, men dollaren er jo lav nå.)

Skrevet

Men kommer det ikke toll i tillegg? Hvor mye er det?

Skrevet

og hvor lang tid tar det å få det sendt?

Skrevet

Det står tre-fire uker, så det spørs om ikke det er litt knapt for deg. Men du kan jo kanskje høre om det går an å få en ekspresslevering (men det skal jo syes også) mot at du betaler litt ekstra?

Skrevet

Kom bare rett til hovedsiden:-s

Skrevet

hm og linken funket seff ikke.. jaja er en sjøgrønn aktig flagrende kjole.. den finnes på side to om man går inn å ser på kjoler på victoria secret.. men den er kanskje for enkel..og strand aktig...

 

skal jammen ikke være lett det her hehe

Skrevet

Det var den jeg trodde:-)

Syns den var fin, jeg!

Men jeg syns kanskje den var litt for mørk og dyster i fargen til å gifte seg i.....hmmmmmmmmmmmmm.

Skrevet

Altså, kjolen er IKKE mørk og dyster. Men til et bryllup syns jeg kanskje det.

Skrevet

Må den være hvit?

Om ikke så har de søte fine fotside kjoler på zara. Synes de er dritlekre!

De er hvite i bunn og noe fargetrykk på. Blomster og lignende. Blomster er jo inn i år=)

 

Ellers sjekk

www.coast-stores.com

www.oasis-stores.com

Skrevet

men vi skal nå ikke ha noen fest etterpå, det er bare oss på tinghuset og så skal vi ut å spise og i loppekassa etterpå å ha bryllupsnatt ;) vi holder alt helt for oss selv, skal ha orntlig bryllup med hvit kjole neste år ;)

Skrevet

Ok da så! :-)

Da hadde jeg nok vurdert den ja:-)

Skrevet

jeg skal ikke ha hvit, det sparer jeg til den orntlige kjolen neste år :)

Skrevet

den er den største favoritten så langt ja :)

 

 

Skrevet

skal gå innom zara :) ligger det ikke en i karl johan??

Skrevet

Hva er str. 7-8- 10 ift de str vi er vant til????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...