Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 med rumpa til værs og skru skruer til den store gullmedaljen!!! Nå lager sambo pizza og lille rosa er hos naboen og spiser pizza:-) Før neste økt!!! Så kanskje vi blir ferdige ikveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Terrassebord:-)) Til Rosas egen lekeplatting:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg blir svett bare av å høre på jeg:o)) Tenk om snekkeren vi har hatt her, hadde hatt litt av pågangsmotet deres da:o)) Da tror jeg jammen han kunne klart å få huset klart på et år????
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Det er tungt og støype også, skjelver i hendene jeg, er ikke mye sterk... Kjekt at dere har fått starta da, er dere ferdige nå kanskje?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, nei, men det er ikke lov å gi seg før det er ferdig ikveld altså:-) Men nå har jeg badet og lagt vesla for hun har snekret og skrudd og bært plank som en heltinne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Har du sjekket telefonen din???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2008 Gjorde det nå når jeg så denne:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2008 Nå nærmer det seg altså.........porten blir snekret og gulvbordene blir lagt i rytme til fuglekvitteret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå