Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hva slags metode bruker dere for å få gubbeslasken til å ta helgevasken?? Trenger seriøst tips i saken..... ;o)
Dailis Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har prøvd alt. Trygling, lokking, beskjeder, nesten truing..... Resultatet er det samme hver gang. Han sier jada, og gjør litt. Sist gang ryddet og vasket han av kjøkkenbenken. Men i dag tok han litt på eget initiativ. Ikke dårlig:P Men det har kanskje med typen å gjøre. Tror nok aldri min mann vil hive seg rundt og vaske huset nei. Men med stort press går det fortere.... Og alle monner drar =D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Reise bort....... Streike......... Sette seg hos naboen........ Blide varianten Sure varianten Sinna varianten eh........nei da kommer jeg ikke på mer....... Men jeg har suksess når jeg spør om vi ikke kan ta en shinings alle sammen, så blir vi fort ferdig. Sett i sving hele gjengen, ungene med støvkluter og støvsuger, eller bretting av tøy, rydde ut og inn i oppvaskmaskin, ut med søppel..............puh..............det går jo an å prøve å gjøre det til en familiehappening:-) Vesla her elsker å hjelpe til med diverse og vasker og ordner fælt!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 hø hø høøø Jeg utsetter seansen til i mårra... For her ble det lite å se til hjelpa serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå