Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Her skal det lages mat sies det...Pizza.....Et flatbrød med gorba på.. Stemmer heller for indrefilet,ris og han onkel bens gode sursøte saus. Til dessert blir det smågodt på meg..... Røykpakken ligger å frister.Får se om jeg sprekker i dag.For det kjennes egentlig veldig sånn ut i kveld... Meeeeen,opp med di gode tråder =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ikke sprekke!!! vær så snill, for min skyld??? Smågodt til desert..... Hmmmm det kunne vært noe for enhver:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Du klarer å ikke sprekke!!! Jeg håper du heller går deg en rask tur ut i naturen og kjører ut litt gruff der!!!! Kast litt kongler og rop høyt, det hjelper når man føler seg trengt opp i et hjørne!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 har greid meg til nå...Men det er like før jeg stormer verandaen. synd hvis jeg skulle sprekke etter snart 4mnd da. Skal ikke mye for å bikke meg i dag. Får lete frem smågodtet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Lete frem smågodtet og putte i seg!!!! Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå