Gå til innhold

Gutt eller jente?? Kalkulator! :)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..var og såg på den kalkulatoren..he he..morsomt.

men eg lurer på ka conseption betyr? dårli på engelsk..er det befruktnings mnd?

Skrevet

he he..har funnet ut av det..

Skrevet

Skal i følge det kinesiske fødselskartet ha fått to gutter. Har fått to jenter... Denne gangen skal det visst også bli gutt, så vi får se da ;-) Hehe, har ikke den største troen på dette...

Skrevet

det kinesiske fødselskartet stemte på meg forrige gang, da ble det en gutt :) denne gangen står det at vi venter ei jente så blir spennende å se! :)

Skrevet

Jeg tastet inn alle de andre 3 barna vi har fra før, og da stemte det på alle 3 :-) Først to gutter, så en jente :-) Helt riktig! Også stod det at vi skal ha jente nå :-) det vet vi jo ikke enda, men får vente å se.

Har tatt den ringtesten en gang for lenge siden, og da fant jeg ut at jeg skulle ha 4 barn, to gutter først, så to jenter. Artig om det faktisk skulle vise seg å stemme da :-)

Men har prøvd et annet kinesisk fødselskart, og da ble det feil på barn nr.2 hos oss.

Så jeg stoler ikke helt på de der.. synes jo det er litt rart. Rart om alle som er like gammel som meg, som ble gravid i mars skal ha jente :-)

Skrevet

Men har du lagt merke til at det kinesiske kartet som ligger på Barn i Magen er forskjellig fra alle de du finner på utenlandske sider? Jeg lurer på om noen har oversatt litt feil i prosessen her....

Skrevet

Den kalkultoren sa at jeg har en gutt og en jente, noe som ikke stemmer for jeg har to gutter. Nå sa den at det blir jente.

Det kinesiske fødselskartet sa at jeg har to gutter fra før(noe som stemmer) og sa at jeg får en jente nå. Blir spennede å se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...