♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet om det er farlig å gå på antibiotika hvis man har mistanke om at man kan være gravid??
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror ikke jeg er gravid da,men er jo best å være på den sikre siden da...
bomsa Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 hør med legen eller på apoteket når du skal hente eller du kan lese på pk.vedlegget hvis du allerede har hentet medisinen. Jeg tror ikke du kan gå på antibiotika hvis du er gravid,men jeg er ingen lege..:-)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Takk for svar. står på pakken at jeg må høre med lege før bruk hvis gravid...
Løvinna30 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 det er noen penciliner/medisner du ikke skal bruke, og noen du kan bruke. Si fra til legen at du er usikker om du er gravid, så får du en annen. For og være på den sikre siden?:-) Snakket med to leger om det... God bedring, og håper alt går bra:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå