Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg hørte her inne at dersom man var plaget med vondt under hælene, så var det et tegn på mangel av kalsium eller kalium... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også fælt på!! Har så utrolig vondt i hælene! Jobber på klesbutikk så det begynner å bli utrolig slitsomt med så mye gåing i løpet av en dag. (jobber fortsatt 100%, men sliter skikkelig nå)

Håper noen svarer!!

Skrevet

Jeg har begynt å få vondt i hælene mine i dette svangerskapet også.. Dette var starten på vann i føttene forrige gang =(

Skrevet

Er bare det at jeg har hatt det over en lengre perionde nå. Vertfall 1 1/2 mnd og det blir verken bedre eller verre. Eller.. faktisk litt bedre søndag når jeg har hatt fri lørdag i tillegg.

Tror jeg skal stikke innom apoteket i morgen å høre hva de sier om kalsium og kalium. Krysser fingre for at det er så enkelt som at det kan løses med tabletter ;)

Skrevet

slik verk under bena kan vær kalsium/magnesium mangel. man trenger mer av det når man er gravid så muligens kroppen har brukt opp alt! =) hør på apotek/helsekost skader ikke å prøve iallefall! lykke til! =)

Skrevet

Da er vi flere.. Men har sikkert mye å si med åssen fottøy vi bruker og da og hvor lenge vi står/går i løpet av en dag.. Men hvis kalsium skal hjelpe så tar jeg gjerne det;) Det som har hjulpet på meg er å ta fotbad noen kvelder og massere litt med såpe og diverse. Så er de mye bedre etterpå;)

Skrevet

Takk for alle svar og tips. Jeg skal definitivt prøve å få i meg mer kalsium og magnesium, skal bli flinkere til å spise frukt (banan) og drikke melk. Jeg har ikke vært så flink til å drikke melk i det siste, pga kvalmen, men er verdt et forsøk dersom det kun er mangel på dette som er grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...