Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Regner med at vi snakker om det samme:) Jeg har brukt pearly som prevansjon/familieplanlegger og synes det har gitt meg kjempefin oversikt over syklusen min. Lengde, eggløsning osv... Veldig fornøyd.

Skrevet

Ja-a, da snakker vi om det samme! Jeg synes det er ganske så dyrt, men det er jo en investering.. på alle måter! Måler "Pearly" om man eventuelt er gravid også, eller gjelder det bare de to andre? :)

Skrevet

Hei igjen. Ja det er en god investering. Den har jo en levetid på 25 år+. pearly sier fra etter en stund ja. Men jeg vet ikke hvordan de andre virker i forhold til det. Men tempen vil jo vise det i og med at den stiger litt ved graviditet.:)

Skrevet

Men for at de skal virke bra som prevensjon etter graviditet er det vel en stoor fordel med stabil og regelmessig syklus?

Skrevet

Hei..

Jeg bruker lady og er kjempe fornøyd. Litt klumpete men fungere som den skal.

Det er en investering, men om du samenligner med p-piller eller kondomer er det lønnsomt ganske fort.

Etter graviditet er det anbefalt at du har fått igjen om hatt mens iallefall 1 gang. Det blir mange "røde" dager om du ikke får registeret mens

Den kalkulerer med god sikkerhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...