magica fra tryll Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hei! Regner med at vi snakker om det samme:) Jeg har brukt pearly som prevansjon/familieplanlegger og synes det har gitt meg kjempefin oversikt over syklusen min. Lengde, eggløsning osv... Veldig fornøyd.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Ja-a, da snakker vi om det samme! Jeg synes det er ganske så dyrt, men det er jo en investering.. på alle måter! Måler "Pearly" om man eventuelt er gravid også, eller gjelder det bare de to andre?
magica fra tryll Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Hei igjen. Ja det er en god investering. Den har jo en levetid på 25 år+. pearly sier fra etter en stund ja. Men jeg vet ikke hvordan de andre virker i forhold til det. Men tempen vil jo vise det i og med at den stiger litt ved graviditet.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Men for at de skal virke bra som prevensjon etter graviditet er det vel en stoor fordel med stabil og regelmessig syklus?
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Hei.. Jeg bruker lady og er kjempe fornøyd. Litt klumpete men fungere som den skal. Det er en investering, men om du samenligner med p-piller eller kondomer er det lønnsomt ganske fort. Etter graviditet er det anbefalt at du har fått igjen om hatt mens iallefall 1 gang. Det blir mange "røde" dager om du ikke får registeret mens Den kalkulerer med god sikkerhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå