RaPe Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har tre uker igjen til termin. Har til nå klart å holde vann i kroppen i sjakk. Har merka litt stive fingre og ømme føtter innimellom. Men i dag -kabommmm! - hadde jeg plutselig ikke ankler! Drithovne. Regner med det skyldes varmen. Har hatt skikkelig sommervarme her i dag! Er det ikke så at varmen kan påvirke ødemer? Off, slitsomt iallfall...orker ikke så mange ukene på dette viset iallfall...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Samme her-har to uker igjen..Føttene er blitt veldig hovne,og jeg kjenner at di er stive som bare det.Det er faktisk ubehagelig å sitte på kne på gulvet,føler at føttene skal sprenges!! Godt at det er kort tid igjen:-))
Tante Bassa Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Uff, dere er ikke alene om det. Mine ankler og føtter ser ut som de tilhører en tegneseriefigur..... Synes det er helt greit at det er varmt ute, for jeg får ikke på meg stort annet enn adidas-slippers. (er 35+5)
RaPe Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Nå har jeg hovnet opp oppå fotbladene også...åååhhh... og så koke varm føttene er... Husker jeg fikk temmelig mye vann i kroppen m nr 1 også, husker bare ikke når det startet.... dessuten fikk jeg en mnd tidligere, og bodde 120 mil lenger nord, så varmen var IKKE skyld i det ihvertfall ;-) Starta heldigvis permisjon i dag, så tok med meg adidas-slippersene hjem. de er det borrelås på!!!! hurra. Men det er jo så skrekkelig ubehagelig å stå og gå...
fjodor Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Har ikke sett anklene mine på flere uker, men det skyldes helt sikkert varmen ja. Forrige gang fødte jeg i juli, og det var 30 grader dagene før, da var jeg myyye verre enn nå. Men gjett om det var deilig når vannet bare forsvant med en gang etter å ha født! Støttestrømper er bra, men ikke så veldig fristende å ha på seg i varmen da..
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Jeg også har sagt *ploff* nå... Grrr... Eneste som NESTEN passer er crocsene og selv de klemmer litt:( MEn ingen slår venninna mi med termin 29 mai, for hun har tatt akupunktur og klemte der nåla hadde vært på leggen, og da spruta det VANN ut! *le seg skakk*
RaPe Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 oi såpass! Trodde vannet lå litt dypere jeg da... kanskje jeg skal prøve å tappe en liten liter eller to fra anklene mine da.... ;-) Enda varmere i dag, og minst like hoven.... guuuuhh, takler ikke mange ukene slik altså... velvel, kunne vel vært verre...
Habbibi Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Mine har også forsvunnet.... "Lår i sko" - herlig! MEN det hjelper å gå med støttestrømper. Selv om det er varmt så prøver jeg å gå en del med dem og det hjelper. Så det vil jeg anbefale! Da klarer jeg å holde dem litt mer i sjakk enn uten. Har heldigvis bare 3-4 uker igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå