Monajenten Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Liker forskjellige spill, blant annet TP og Jenga (for å ta eksempler på to stk i hver sin retning) men blir fort lei. Syns det er artig med kunnskapsspill, men også underholdende spill som passer på en fredagskveld med venner f.eks. Forslag?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Brettspill og brettspill fru BLom, men min favoritt er uten tvil Kortskalle!
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Hva går det ut på? Jenga er vel ikke akkurat brettspill nei, men men men, du skjønner:-p Liker Twister også jeg da;-)
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Fant det på nett;-) Det var jo billig jo, 289,- ?? Koster det så lite i butikk også?
Monajenten Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 Monopol har jeg, Fantasi er jeg litt lei;-)
Odine! Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Sjekk ut: brettspill.no http://www.outland.no/ (har egen brettspillkategorier på nettbutikken, og finnes en Outlandbutikk i Bergen) Personlig anbefaler jeg Settlers, Citadels (ikke brettspill, men gøy) Puerto Rico, Ticket to ride, Bohnansa (heller ikke brettspill, men gøy, gøy) Alhambra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå