Gå til innhold

Hvilke brettspill anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker forskjellige spill, blant annet TP og Jenga (for å ta eksempler på to stk i hver sin retning) men blir fort lei.

Syns det er artig med kunnskapsspill, men også underholdende spill som passer på en fredagskveld med venner f.eks.

 

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brettspill og brettspill fru BLom, men min favoritt er uten tvil Kortskalle!

Skrevet

Hva går det ut på?

Jenga er vel ikke akkurat brettspill nei, men men men, du skjønner:-p

 

Liker Twister også jeg da;-)

Skrevet

Fant det på nett;-)

Det var jo billig jo, 289,- ??

Koster det så lite i butikk også?

Skrevet

jeg ELSKER monopol =)=)

Skrevet

fantasi er også kult =)=)

Skrevet

Monopol har jeg, Fantasi er jeg litt lei;-)

Skrevet

Sjekk ut:

brettspill.no

http://www.outland.no/ (har egen brettspillkategorier på nettbutikken, og finnes en Outlandbutikk i Bergen)

 

Personlig anbefaler jeg Settlers, Citadels (ikke brettspill, men gøy) Puerto Rico, Ticket to ride, Bohnansa (heller ikke brettspill, men gøy, gøy) Alhambra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...