mygirl Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 jeg har veldig mye nedpress for tiden.. er i uke 36+2.. fler som har det? er det normalt eller burde jeg sjekke det? noen som vet?
Januarbaby2014 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hatt det leeenge, tror det begynte rundt om uke 20!? Kanskje før det også... Tror nok det er ganske normalt! =)
mygirl Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 jada.. har hatt det lenge jeg og.. men er bare det at nå er det nesten konstant.. stopper ikke opp igjen lissom.. hehe.. men sikkert normalt ja.. bare litt vemlig når det ikke gir seg
Eliise Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Kan noen prøve å forklare hvordan det føles?? Lurer på om det er det jeg kjenner... Men vet liksom ikke... Har kjent nå et par kvelder på rad at magen blir hard, og det vare leeeenge sånn ca 30-50 min. Da klarer jeg ikke sitte eller gjøre noe, må bare legge meg bakover. Og så er det akkurat som om babyen er på vei ut gjennom magen/symfysen på en måte? Ikke direkte nedover, men forran og skått nedover... Har ennå litt over 7 uker til termin, og sist hadde jeg ikke noe lignende... Noen som kan forklare kanskje?
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har også veldig mye nedpress om dagene! er 37+2.. litt ubehagelig innimellom, men tror det skal være helt normalt i og med at babyen trenger ned i bekkenet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå